Klientki Dalii po raz kolejny sięgają po lekturę custompublishingowego magazynu #SHAPEMEUP, w którym marka umiejętnie łączy lifestylowy content z promocją najnowszej kolekcji. W budowaniu komunikatu Dalia od kilku sezonów konsekwentnie łączy siły z partnerami i mikroinfluencerami, dzięki którym systematycznie poszerza zasięgi swoich kanałów i sklepu on-line.
Dalia Lingerie od ponad dwudziestu lat tworzy elegancką damską bieliznę w szerokiej gamie fasonów i rozmiarów, odpowiadając na zróżnicowane potrzeby i wymagania kobiet o różnych typach sylwetek. Na tle konkurencji markę wyróżnia nie tylko sam produkt, ale i mnogość kanałów komunikacji, jakimi dociera do swoich aktualnych i przyszłych klientek.
Budowanie komunikatu Dalia opiera na dwóch filarach: autorskim contencie przekazywanym za pomocą social mediów: Facebooka i Instagrama, bloga shapemeup.pl oraz magazynu #SHAPEMEUP, a także działaniu z partnerami.
Nowe wyzwania komunikacyjne
Dalia, jako jedna z nielicznych marek bieliźnianych, maksymalnie wykorzystuje działania crossowe, łącząc zasięgi wszystkich kanałów komunikacji oraz koncepcję sprzedaży omnichannel. System dystrybucji poszczególnych części kolekcji różnicuje asortyment sklepu on-line i salonów stacjonarnych. Analogicznie uzupełniają się treści bloga oraz magazynu #SHAPEMEUP, gdzie obok ciekawych wywiadów oraz modowych, kosmetycznych i zdrowotnych porad, znajdziemy przegląd szerokiej gamy produktów marki, którą systematycznie uzupełnia o nowe modele bielizny sportowej, nocnej czy biustonoszy przeznaczonych dla mam w okresie karmienia piersią.
Nie tylko katalog
W tworzenie niepowtarzalnego contentu Dalia angażuje znane i cenione ekspertki z różnych dziedzin. Na łamach bloga i magazynu poradami dzieli się np. autorka książek o zdrowym odżywianiu i doświadczona mama - Monika Mrozowska, trenerka fitness - Aleksandra Różnowska czy modowe autorytety, z którymi Dalia porusza tematy slow fashion, podkreślając swoją w 100% polską produkcję.
Na łamach bloga i magazynu swoimi przemyśleniami podzieliły się między innymi pierwsza w Polsce personal shopper - Osa Osobista Stylistka i redaktor Vogue Polska – Harel, z którą Redakcja #SHAPEMEUP porusza także trudny temat operacji zmniejszenia biustu. Łączenie lifestylowych treści z nawiązującą do nich specyfiką produktu doceniło Stowarzyszenie Content Marketing Polska, wyróżniając magazyn #SHAPEMEUP w konkursie Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku. Spójny wizerunek marki odpowiadającej na potrzeby wielu kobiet Dalia buduje także dzięki współpracy z influencerkami size plus, rekomendującymi szeroki wybór rozmiarów i fasonów bielizny oraz strojów plażowych.
Efekty działań crossowych Dalii przekładają się na wzrost obrotów marki. Odpowiadając na zwiększone zainteresowanie wśród klientek, od początku roku sieć sprzedaży stacjonarnej wzbogaciły aż 3 nowe salony, a nagrodzony w plebiscycie e-Commerce Polska Awards 2017 sklep on-line zyskał nową odsłonę wizualną oraz wzbogacone rozwiązania technologiczne.