Centrum Łopuszańska 22 to miejsce, w którym zakupy można zrobić bez pośpiechu i bez nadmiernego hałasu. Klienci cenią sobie duży, bezpłatny parking, wygodę korzystania aż z 10 wejść do centrum, a także różnorodność oferty i do tego nieformalną atmosferę. Centrum oferuje odzież, obuwie i akcesoria w 170 sklepach. Zwraca uwagę oferta polskich producentów, firm obuwniczych i odzieżowych.
W Centrum można skorzystać z licznych punktów usługowych: poczty, pralni, fryzjera, gabinetów urody, kantoru wymiany walut. Znakomicie rozpoznawalne marki takie, jak Drogerie Natura, Biedronka, KiK czy Media Expert powodują, że w naszym centrum oferta jest kompleksowa. Przyjazny food court z różnorodną, międzynarodową kuchnią luchową, a także kawiarnie Grycan, Carte d’Or dają wytchnienie po udanych zakupach.
Wyróżniającą cechą Centrum Łopuszańska 22 jest Centrum Aktywnej Rozrywki Airo. Na przestrzeni ponad 4000 m2 znajdują się kosmiczna sala zabaw Space Kids oraz supernowoczesny, z wieloma atrakcjami park trampolin Airo Active Park. W przestrzeni Airo na antresoli znajduje się Airo Cafe oraz strefa zabawy dla maluszków mini Space Kids. W każdej z tych stref można zorganizować urodziny.
W Centrum w niedziele ustawowo niehandlowe otwarta jest strefa rozrywkowa, restauracyjna oraz część butików prowadzonych przez właścicieli.
Centrum Łopuszańska 22 jest w całości objęte bezpłatną strefą Wi-Fi.
O projekcie:
SHOPPING MALL MARKETING 2019 to 8. edycja projektu wydawniczego o tematyce związanej z marketingiem i zarządzaniem w sektorze RETAIL. Przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE projekt, skierowany jest do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. największych centrów handlowych i ich najemców sieciowych. To doskonałe kompendium wiedzy i forma promocji w branży.
Edycja 7 (2018) w liczbach: