Port Łódź, wraz ze strategicznym najemcą, sklepem IKEA, jest największym i najbardziej przyjaznym dla Klienta podmiejskim Centrum Handlowym w regionie. Obiekt obecny będzie w IX edycji branżowego projektu Shopping Mall Marketing.
Doskonała lokalizacja Portu, otoczona siatką połączeń komunikacyjnych, zapewnia Klientom łatwy dostęp do najlepszych sklepów, restauracji, kawiarni i butików z modą.
Przejrzyście rozplanowany parterowy budynek jest połączony ze sklepem IKEA. W samym sercu Centrum znajduje się strefa handlowo-rekreacyjna o powierzchni 7 000 m.kw. Jest to doskonałe miejsce spotkań i wypadów na zakupy. Niczym na miejskim skwerze Klienci mogą się tu spotkać z przyjaciółmi, wypić kawę, zrelaksować się i odpocząć.
Port Łódź udostępnia łącznie 5100 miejsc parkingowych, w tym 3000 miejsc na parkingu podziemnym. Specjalnie z myślą o rodzinach podróżujących z dziećmi oraz z myślą o komforcie osób niepełnosprawnych, zostały stworzone miejsca parkingowe znacznie szersze od standardowych, które zlokalizowane są blisko wejścia.
Niewątpliwym wyróżnikiem Portu Łódź są zielone tereny wokół Centrum, które zostały zagospodarowane na bezpłatną strefę rozrywkowo – sportową. Do dyspozycji okolicznych mieszkańców oddane zostały boiska do gry w siatkówkę, koszykówkę, piłkę nożną, a także zewnętrzna siłownia, ścieżka zdrowia i profesjonalna strefa treningowa dla psów.
Na terenie Portu Łódź znajduje się ponad 1000 mkw. powierzchni placów zabaw, w tym strefa zlokalizowana na Patio Centrum. Wielkim hitem dla najmłodszych jest bezpłatna sala zabaw Port Łódź Junior, w której na czas zakupów można zostawić dziecko pod opieką wykwalifikowanych animatorów. W Porcie Łódź znajduje się ponadto aż 5 pokoi dla rodzica z dzieckiem oraz wypożyczalnia wózków dla maluchów.