Centra NEINVER z 21% wzrostem sprzedaży, osiągają rekordowy poziom 329 mln euro w pierwszym kwartale

2023-05-10 | 19:48

NEINVER zamknął pierwszy kwartał 2023 roku z poziomem sprzedaży sięgającym 329 millionów euro w 21 centrach, prowadzonych przez firmę w Europie, co stanowi wzrost o 21% rok do roku. Wyjątkowo wysokie okazały się wyniki, uzyskane w marcu, ze wzrostem sprzedaży na poziomie 24% w porównaniu  do 2022 roku.

  •  Sprzedaż w outletach wzrosła o 23.5%
  •  Liczba klientów wzrosła o 16% do 15.9 mln w pierwszym kwartale tego roku

To rekordowe wyniki dla spółki i trend, który spodziewa się utrzymać również w drugim kwartale.

Centra zarządzane przez NEINVER w całej Europie odwiedziło 15,9 mln klientów podczas pierwszego kwartału 2023 roku, osiągając 16% wzrost rok do roku.

- Zamknęliśmy pierwszy kwartał wyjątkowymi wynikami, które przerosły nasze oczekiwania. Tendencja wzrostowa, obserwowana we wszystkich naszych centrach, nadal się utrzymuje, co jest dowodem sukcesu strategii i modelu biznesowego NEINVER, dającego szerokie możliwości rozwoju dla marek. To również model, który opiera się na elastyczności i wiedzy, oferowanej przez nasze zespoły, pracujące nad zmaksymalizowaniem wyników naszych partnerów biznesowych, którzy pokładają zaufanie w NEINVER

- powiedział Daniel Losantos, NEINVER CEO.

Czołowe marki rozwijają swoją obecność w portfolio NEINVER

W czasie pierwszego kwartału, NEINVER kontynuował wzbogacanie oferty najemców we wszystkich centrach. Firma podpisała umowy z takimi markami, jak Levi’s w Amsterdamie, Rituals we Francji, Hugo Boss w Polsce, a także Dockers, L’Oreal i Tommy Hilfiger we Włoszech. W Niemczech nowe kontrakty zawarto z Tommy Hilfiger, Camp David i Only. W międzyczasie, takie marki jak Puma i Jack & Jones w Hiszpanii czy adidas w Polsce zwiększyły powierzchnię swoją sklepów.

Tagi: Daniel Losantos Factory Annopol FACTORY Gliwice Factory Kraków Factory Poznań Factory Ursus Neinver
Oceń artykuł:

Źródło: Neinver

zobacz więcej informacji o: Outlet FACTORY Warszawa Ursus

Centra NEINVER z 21% wzrostem sprzedaży, osiągają rekordowy poziom 329 mln euro w pierwszym kwartale

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.