CCC uruchamia dla klientów usługę Asystent Głosowy CCC w Google

2019-07-24 | 10:00

Aby uruchomić rozmowę z asystentem CCC wystarczy w aplikacji Google Asystent powiedzieć komendę: „Porozmawiaj z CCC”. Wirtualny doradca pomoże Klientom m.in. w przeszukiwaniu produktów na podstawie licznych filtrów takich jak kategoria, marka, kolor, cena czy szczególne atrybuty (np. „szpilki z cekinami”), wyszukaniu najbliższego sklepu CCC czy  informacji o aktualnych promocjach w Klubie CCC. Na bieżąco będą też dodawane nowe funkcjonalności, a cała usługa systematycznie rozwijana. 

Na obecnym etapie projektu nie jest jeszcze możliwe bezpośrednie dokonywanie zakupów za pomocą komend głosowych, jednak spółka aktywnie pracuje nad rozwojem usługi planując w przyszłości nie tylko pełną obsługę procesu zakupowego online, ale także sprawdzanie dostępności produktów w wybranym sklepie stacjonarnym. 

Coraz więcej gospodarstw domowych posiada systemy asystujące -  także w Polsce. Dzisiaj służą głownie do odtwarzania ulubionej muzyki, sprawdzania pogody czy informowania o wydarzeniach, ale naturalnym krokiem w dalszym wykorzystywaniu tych urządzeń są zakupy za pomocą poleceń głosowych. Skoro rośnie popyt na tego typu usługi, to musimy być przygotowani od strony podaży. 

Łatwość korzystania z asystentów głosowych coraz bardziej zmieniać będzie także proporcję udziału zapytań głosowych do wyszukiwań tekstowych. Dla rynku Ecommerce oznaczać to może chociażby modyfikację strategii SEO czy samych opisów produktów. Dzisiaj frazy z tzw. długiego ogona to w dużym stopniu naturalne komendy głosowe wprowadzane za pomocą asystenta głosowego. Zmiana trendu wyszukiwania może sporo namieszać w kwestii dotarcia do potencjalnych konsumentów. 

Voice-commerce to dla nas kolejny, naturalny krok w rozbudowie Omnichannel-commerce, nad którym pracujemy. Choć rynek jest jeszcze na wczesnym etapie, jako CCC inwestujemy w obszar AI ponieważ wierzymy, że takie rozwiązania jak voice search będą kluczowe w budowaniu relacji z Klientami i zapewnienia najlepszych doświadczeń zakupowych.

- mówi Michał Pachnik Ecommerce Campaigns & Mobile APP Manager.

zobacz materiał video

Tagi: CCC E-commerce / Omnichanel Rozwój sieci handlowych Michał Pachnik
Oceń artykuł:

Źródło: CCC

CCC uruchamia dla klientów usługę Asystent Głosowy CCC w Google

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.