– W CCC stawiamy na omnichannel – chcemy bowiem być dostępni wszędzie tam, gdzie jest nasz klient, gdzie lubi robić zakupy. Światy online i offline coraz bardziej się przenikają. Konsumenci cenią sobie różnorodność oferty w Internecie. W tym samym czasie chcą mieć możliwość obejrzenia i przymierzenia produktu przed zakupem. E-kioski w sklepach stacjonarnych to właśnie to rozwiązanie, które łączy świat wirtualny i rzeczywisty
– powiedział Jakub Grzelak, Dyrektor Zarządzający ds. Retail w Grupie CCC.
Po testowym wdrożeniu w około 200 sklepach, Grupa CCC rozszerzyła dostępność e-kiosków produkcji polskiej spółki, na blisko 750 salonów stacjonarnych w Europie Środkowej. To wygodne rozwiązanie, które pozwala na tablecie z aplikacją CCC w kilku prostych ruchach sprawdzić dostępność towaru w poszukiwanym rozmiarze i znaleźć interesujące produkty z rozbudowanej oferty internetowej. Wybrane obuwie czy akcesoria znajdujące się na stanie salonu, można od razu przymierzyć. Natomiast jeśli dany produkt jest niedostępny stacjonarnie lub wyzwaniem jest znalezienie odpowiedniego rozmiaru, kupujący może w łatwy sposób zamówić go na tablecie z dostawą do domu.
Kolejnym przykładem połączenia światów online i offline jest wprowadzona ponad pół roku temu usługa CCC Express - dostępna dziś już w 37 miastach. Pozwala ona dostarczać zamówione produkty nawet w 90 minut ze sklepu CCC do domu.
Zmiany rynkowe sprzyjają inwestycjom w cyfrowe rozwiązania. Coraz częściej są one oczekiwane przez klientów, których preferencje zakupowe nieustannie się zmieniają. Odpowiadając na te zmiany i potrzeby, Grupa CCC, zgodnie z przyjętą strategią GO.22, sukcesywnie łączy tradycyjne rozwiązania z innowacjami.