Carrefour przyspiesza z e-commerce — sieć nawiązała strategiczną współpracę z Wolt

2024-03-05 | 08:39

Carrefour Polska przyspiesza rozwój swojego kanału ecommerce ogłaszając rozpoczęcie strategicznej współpracy z Wolt – międzynarodową platformą dostaw jedzenia i produktów codziennego użytku. To kolejne partnerstwo nawiązane przez sieć z zewnętrznym operatorem ecommerce, którego celem to jest dalsze zwiększanie zasięgu i rozwój sprzedaży internetowej Carrefour w Polsce.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, która zarządza w Polsce 5 formatami sklepów stacjonarnych oraz sklepem internetowym. W 2023 roku firma bardzo mocno skupiła swoją działalność, m.in. na rozwoju kanału ecommerce, w tym internetowej oferty food i non-food, optymalizacji procesów, a także nawiązaniu współpracy z zewnętrznymi partnerami. 

W 2024 roku sieć zamierza dalej inwestować w zwiększenie zasięgu i rozwój swojej sprzedaży internetowej, dlatego firma nawiązała strategiczne partnerstwo z Wolt, międzynarodową platformą dostaw jedzenia i produktów codziennego użytku. Wolt jest liderem w branży dostaw jedzenia i produktów codziennego użytku. Platforma założona w 2014 roku w Helsinkach, umożliwia użytkownikom łatwe zamawianie ulubionych potraw z lokalnych restauracji oraz zakupów z pobliskich sklepów przez aplikację mobilną lub stronę internetową. Wolt jest obecnie dostępny w wielu krajach na całym świecie, oferując szybkie i wygodne dostawy bezpośrednio do domów klientów.

- Partnerstwo z Wolt otwiera przed nami kolejną ścieżkę zwiększania zasięgu naszej sprzedaży internetowej oraz nowe możliwości w zakresie szybkich dostaw i dotarcia z naszą ofertą do nowych klientów. Jest to strategiczna odpowiedź na zmieniające się oczekiwania Polaków, którzy poszukują w internecie nie tylko atrakcyjnych cen i wysokiej jakości produktów, ale również szybkości i wygody dokonywanych zakupów. Jestem przekonany, że dzięki tej współpracy nie tylko zyskamy wielu stałych klientów, ale przyczynimy się do dalszej popularyzacji zakupów przez internet w naszym kraju - mówi Marek Garus, Dyrektor e-commerce w Carrefour Polska.

Współpraca Carrefour z Wolt rozpoczęła się od testowej implementacji usługi w dwóch sklepach sieci w Warszawie: przy ul. Powsińskiej i Targowej oraz od asortymentu 10.000 produktów. To strategiczne posunięcie ma na celu ocenę i optymalizację procesów dostawy, by w najbliższym czasie rozszerzyć usługę do 20.000 produktów dostępnych w 53 sklepach Carrefour w całej Polsce, które obecnie znajdują się w zasięgu operacyjnym Wolt.

- Cieszymy się, że marka Carrefour, która jest jedną z czołowych sieci retailowych, reprezentująca różne formaty sklepów, zdecydowała się dołączyć do grona naszych partnerów. Dzięki tej współpracy możemy poszerzyć nasze portfolio i zwiększyć obecność Wolta w sektorze quick-delivery, czyli szybkich zakupów z dostawą tego samego dnia”mówi Wojciech Chmielewski, Retail Business Manager Wolt Polska. 

Współpraca z Wolt jest częścią większej strategii Carrefour Polska, mającej na celu digitalizację doświadczeń zakupowych i dostosowanie ich do zmieniających się trendów oraz preferencji konsumentów. Rynkowe badania pokazują, że udział e-commerce w branży spożywczej dynamicznie rośnie, a klienci coraz częściej oczekują elastycznych i szybkich opcji dostaw. Partnerstwo z Wolt pozwoli Carrefour lepiej odpowiadać na te potrzeby, zapewniając klientom wygodę i dostępność zakupów "na już", z dostawą nawet w 35 minut od złożenia zamówienia, a już wkrótce dostępna będzie również opcja zaplanowania zakupów na wybrany, dogodny termin. Ponadto intuicyjny interfejs aplikacji pozwala na śledzenie statusu zamówienia w czasie rzeczywistym, a same zakupy to kwestia kilku kliknięć.

Tagi: Carrefour E-commerce / Omnichanel Marek Garus Wolt Wojciech Chmielewski
Oceń artykuł:

Źródło: Carrefour

Carrefour przyspiesza z e-commerce — sieć nawiązała strategiczną współpracę z Wolt

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.