Carrefour Polska dołącza do PAYBACK, aby zrewolucjonizować rynek programów lojalnościowych w Polsce

2023-12-01 | 08:30

29 listopada br. Carrefour Polska nawiązał współpracę z PAYBACK. Zgodnie z podpisaną umową, klienci sieci od połowy przyszłego roku będą mogli korzystać ze wszystkich zalet programu połączonych z funkcjonalnościami aplikacji “Mój Carrefour”. Partnerstwo to obok efektów sprzedażowych, ma na celu również budowę długofalowych relacji z klientami, pogłębienie ich zaangażowania, a także stworzenie unikalnej oferty dla partnerów tego programu oraz producentów żywności i dostawców sieci Carrefour w Polsce.

Carrefour Polska od lat oferuje swoim klientom wiele korzyści wynikających z realizowanych przez sieć programów lojalnościowych. Codzienne zniżki i promocje to gwarancja niskich cen, a nawiązana właśnie współpraca z PAYBACK jeszcze powiększy ofertę bonusów dla klientów tej sieci. Dzięki współpracy firm będą oni mogli nie tylko oszczędzać, ale także zbierać punkty wymieniane m.in. na kolejne zakupy, zarówno w sklepach stacjonarnych Carrefour, jak i online oraz u wszystkich stacjonarnych Partnerów programu.

Aplikacja mobilna „Mój Carrefour” wciąż będzie dostępna, zostanie jednak ona zintegrowana z programem PAYBACK. Dzięki temu klienci korzystający z „Mój Carrefour” będą mieli dostęp nie tylko do swojej karty PAYBACK, ale również kuponów PAYBACK, informacji o liczbie zebranych punktów PAYBACK itp. Zachowane zostaną przy tym wszystkie unikalne funkcje aplikacji „Mój Carrefour”, takie jak m.in. czytnik cen oraz Scan&Go.

- Partnerstwo z PAYBACK pomoże nam w ujednoliceniu działań lojalnościowych, jako część platformy “Mój Carrefour”. To element naszej długofalowej strategii lojalizowania klientów i wzrostu ich wartości. Zależy nam nie tylko na utrzymywaniu atrakcyjności ofert i rozwiązań, ale również na jej podnoszeniu ze względu na dynamicznie zmieniające się środowisko, w którym klienci stają się coraz bardziej wymagający. Jesteśmy świadomi, że aby ten cel osiągnąć, niezbędne jest wdrażanie działań opartych o najnowsze technologie, analizy big data wspomaganych AI - mówi Robert Stupak, członek zarządu, dyrektor marketingu, e-commerce, polityki cenowej i IT w sieci Carrefour Polska. Wejście do multipartnerskiej koalicji PAYBACK daje nam dostęp nie tylko do takich narzędzi, ale przede wszystkim do ekspertów, którzy wiedzą, jak pogłębiać relacje z klientami. Mamy więc nadzieję, że ta współpraca pozwoli nam jeszcze lepiej zrozumieć odbiorców, zwiększyć poziom ich satysfakcji, a dzięki hiperpersonalizacji będziemy mogli prowadzić zindywidualizowany dialog z każdym konsumentem. Na naszej współpracy z Paybackiem skorzystają jednak nie tylko nasi klienci, ale także nasi dostawcy. Będziemy w stanie zapewnić im unikatową i kompleksową wiedzę o konsumentach, jakiej dotychczas nie mieli. Mówimy o projekcie na skalę, której w Polsce jeszcze nikt nie był w stanie zapewnić dodaje Robert Stupak.

- Nowe partnerstwo przyniesie wymierne korzyści dla obu stron. Współpraca z siecią sklepów Carrefour zwiększy atrakcyjność naszego programu, zarówno w krótkiej, jak i długiej perspektywie. To zupełnie nowe możliwości dla naszych uczestników. Jestem przekonany, że dzięki naszej zaawansowanej technologii i know-how na temat budowania zaangażowania klientów realnie wesprzemy Carrefour w zacieśnianiu relacji z klientami i przyczynimy się także do pozyskania nowych. Bez wątpienia pomogą nam w tym również innowacyjne narzędzia analityczne oparte m.in. na AI wykorzystywane przez nas nie tylko w Polsce, ale także na rynkach zagranicznych

– mówi Marcin Pilarski, Managing Director w PAYBACK Polska.

Klienci Carrefour i użytkownicy PAYBACK będą mogli skorzystać z pierwszych wspólnych ofert w połowie przyszłego roku, kiedy to program zostanie uruchomiony w całej Polsce.

Tagi: Carrefour E-commerce / Omnichanel PAYBACK Polska Robert Stupak Marcin Pilarski
Oceń artykuł:

Źródło: Carrefour

Carrefour Polska dołącza do PAYBACK, aby zrewolucjonizować rynek programów lojalnościowych w Polsce

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.