C&A wprowadza nową identyfikację wizualną marki

2020-09-08 | 12:00

Nowoczesna i pozytywna wspólnota ludzi - pewnych siebie, autentycznych i prawdziwych jest inspiracją nowego sloganu marki C&A „Wear the Change”, który towarzyszy jesiennej kampanii Denim. Hasło opiera się na DNA marki: od około 180 lat C&A demokratyzuje modę, oferując produkty w przystępnej cenie dla każdego – a teraz realizuje silną misję, aby zrównoważony rozwój stał się nową standardem.

Rozpoczynając nadchodzący sezon jesień-zima 2020, C&A otwiera nowy rozdział w historii swojej marki i zaprasza konsumentów w całej Europie do doświadczenia wyższych poziomów nowoczesności i zrównoważonego rozwoju. Poprzez nowe hasło „Wear the Change” marka modowa podkreśla swoje zaangażowanie we wspieranie nowoczesnego, demokratycznego społeczeństwa - każdego dnia: wyglądając i czując się jak najlepiej na swój własny, indywidualny i różnorodny sposób. To przekonanie napędza markę we wszystkich obszarach działalności. „Nowy rozdział w naszej podróży wpłynie na całe doświadczenie Klienta z naszą marką. Naszym celem jest unowocześnienie prezentacji marki C&A dla New Normal. Chcemy wzmocnić trzy główne aspekty: zrównoważony rozwój, bezkonkurencyjny stosunek wartości do ceny naszych produktów oraz szeroki wybór kolekcji dla wszystkich grup wiekowych, bez względu na płeć, rozmiar czy kolor skóry. Te aspekty połączą się w nowoczesny wygląd i styl, który jest widoczny w polityce komunikacji - ze szczególnym uwzględnieniem kanałów cyfrowych

- mówi dr Maik Kleinschmidt, Dyrektor ds. Marketingu marki w C&A Europe.

Zanim #wearthechange stało się sloganem marki, było oznaczeniem dla bardziej zrównoważonych produktów i inicjatyw firmy. Już 50% kolekcji w C&A jest wykonane z bardziej ekologicznych materiałów, a zrealizowane projekty tj  wprowadzenie pierwszej na świecie koszulki z certyfikatem Cradle to Cradle Certified ™ na poziomie GOLD w 2017 r. lub najbardziej ekologicznej kolekcji dżinsowej na świecie, pozwalają na stwierdzenie, ze C&A jest pionierem w dziedzinie zrównoważonego rozwoju w branży modowej. Dlatego Wear the Change nie jest już tylko oznaczeniem produktów, ale stało się także hasłem marki.

Slogan marki opiera się na zmianach w środowisku i społeczeństwie, z którymi mamy do czynienia każdego dnia. C&A dalej rozwija i unowocześnia wygląd marki. Dwie kultowe litery w logo straciły teraz swoją ramkę i są bardziej wyeksponowane. Bezpośrednie i czytelne logo łączy się z wyraźnymi i nieskomplikowanym przekazem: C&A jest marką, która towarzyszy Klientowi na każdym kroku, na wszystkich etapach życia. C&A to idealny wybór dla pozytywnych ludzi cieszących się życiem, autentycznych, nowoczesnych, różnorodnych, opartych na relacjach i inspirowanych wartościami - bez kompromisów w zakresie zrównoważonego rozwoju. Dzięki nowemu wyglądowi i stylowi C&A obiecuje zrównoważony rozwój, integrację, świetną cenę i nowoczesne wzornictwo.

Tagi: C&A Maik Kleinschmidt C&A Europe
Oceń artykuł:

Źródło: C&A

C&A wprowadza nową identyfikację wizualną marki

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.