Nowoczesna i pozytywna wspólnota ludzi - pewnych siebie, autentycznych i prawdziwych jest inspiracją nowego sloganu marki C&A „Wear the Change”, który towarzyszy jesiennej kampanii Denim. Hasło opiera się na DNA marki: od około 180 lat C&A demokratyzuje modę, oferując produkty w przystępnej cenie dla każdego – a teraz realizuje silną misję, aby zrównoważony rozwój stał się nową standardem.
Rozpoczynając nadchodzący sezon jesień-zima 2020, C&A otwiera nowy rozdział w historii swojej marki i zaprasza konsumentów w całej Europie do doświadczenia wyższych poziomów nowoczesności i zrównoważonego rozwoju. Poprzez nowe hasło „Wear the Change” marka modowa podkreśla swoje zaangażowanie we wspieranie nowoczesnego, demokratycznego społeczeństwa - każdego dnia: wyglądając i czując się jak najlepiej na swój własny, indywidualny i różnorodny sposób. To przekonanie napędza markę we wszystkich obszarach działalności. „Nowy rozdział w naszej podróży wpłynie na całe doświadczenie Klienta z naszą marką. Naszym celem jest unowocześnienie prezentacji marki C&A dla New Normal. Chcemy wzmocnić trzy główne aspekty: zrównoważony rozwój, bezkonkurencyjny stosunek wartości do ceny naszych produktów oraz szeroki wybór kolekcji dla wszystkich grup wiekowych, bez względu na płeć, rozmiar czy kolor skóry. Te aspekty połączą się w nowoczesny wygląd i styl, który jest widoczny w polityce komunikacji - ze szczególnym uwzględnieniem kanałów cyfrowych
- mówi dr Maik Kleinschmidt, Dyrektor ds. Marketingu marki w C&A Europe.
Zanim #wearthechange stało się sloganem marki, było oznaczeniem dla bardziej zrównoważonych produktów i inicjatyw firmy. Już 50% kolekcji w C&A jest wykonane z bardziej ekologicznych materiałów, a zrealizowane projekty tj wprowadzenie pierwszej na świecie koszulki z certyfikatem Cradle to Cradle Certified ™ na poziomie GOLD w 2017 r. lub najbardziej ekologicznej kolekcji dżinsowej na świecie, pozwalają na stwierdzenie, ze C&A jest pionierem w dziedzinie zrównoważonego rozwoju w branży modowej. Dlatego Wear the Change nie jest już tylko oznaczeniem produktów, ale stało się także hasłem marki.
Slogan marki opiera się na zmianach w środowisku i społeczeństwie, z którymi mamy do czynienia każdego dnia. C&A dalej rozwija i unowocześnia wygląd marki. Dwie kultowe litery w logo straciły teraz swoją ramkę i są bardziej wyeksponowane. Bezpośrednie i czytelne logo łączy się z wyraźnymi i nieskomplikowanym przekazem: C&A jest marką, która towarzyszy Klientowi na każdym kroku, na wszystkich etapach życia. C&A to idealny wybór dla pozytywnych ludzi cieszących się życiem, autentycznych, nowoczesnych, różnorodnych, opartych na relacjach i inspirowanych wartościami - bez kompromisów w zakresie zrównoważonego rozwoju. Dzięki nowemu wyglądowi i stylowi C&A obiecuje zrównoważony rozwój, integrację, świetną cenę i nowoczesne wzornictwo.