Eleganckie i nowoczesne logo C&A na fasadach centrów handlowych przyciąga wzrok. W środku sklepów nowe elementy tożsamości marki przedstawiają C&A jako nowoczesną i inkluzywną markę. Wielkoformatowe fotografie, które prezentują głównie produkt, odzwierciedlają bardziej odważny język wizualny. Nadają kierunek i ułatwiają nawigację po sklepie.
C&A skupia się w szczególności na zrównoważonej modzie o dobrej jakości i w przystępnych cenach dla całej rodziny. Przesłania dotyczące zrównoważonego rozwoju są powtarzającym się elementem designu i zwracają uwagę klientów na szeroki wachlarz bardziej zrównoważonych ubrań i starań C&A na rzecz odpowiedzialnej mody.
W ramach nieustannego koncentrowania się na zrównoważonym rozwoju firma C&A wprowadziła również zmiany w dziale Denim dla kobiet i mężczyzn, aby uwzględniał on nowy asortyment ubrań dżinsowych we wszystkich zmodernizowanych sklepach.
Rozwiązanie Click&Collect, darmowe Wi-Fi i kody QR na metkach łączące ze sklepem internetowym podkreślają zaangażowanie we wdrażanie wielokanałowej sprzedaży, co umożliwia klientom sprawne zakupy zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym.
- Inwestowanie w nasze sklepy podkreśla to, jak ważne są one dla C&A i dla przyszłości sprzedaży detalicznej. Nasze zmodernizowane sklepy są czymś więcej niż tylko miejscami, w których robimy zakupy. Dzięki połączeniu naszych produktów, zmotywowanych zespołów ds. obsługi klienta i odświeżonych elementów designu dopełniamy całości i tworzymy środowisko, w którym Klienci mogą miło spędzać czas i znaleźć morze inspiracji
– deklaruje Norbert W. Scheele.