C&A wita Klientów w zmodernizowanych sklepach

2021-11-09 | 10:00

Wybrane sklepy C&A w Katowicach, Krakowie, Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu powitają swoich Klientów nowym wystrojem i nową atmosferą po ok 8 tygodniach modernizacji. C&A oferuje ekscytujące doznania zakupowe, które łączą nowe elementy tożsamości marki i ulepszoną obsługę Klienta oraz silny fokus na dżins oraz bardziej zrównoważony asortyment. Unowocześnianie sklepów C&A jest częścią planu dotyczącego zwiększonych inwestycji w placówki stacjonarne. W ciągu najbliższych miesięcy firma ukończy modernizację ponad 400 sklepów w Europie.

Eleganckie i nowoczesne logo C&A na fasadach centrów handlowych przyciąga wzrok. W środku sklepów nowe elementy tożsamości marki przedstawiają C&A jako nowoczesną i inkluzywną markę. Wielkoformatowe fotografie, które prezentują głównie produkt, odzwierciedlają bardziej odważny język wizualny. Nadają kierunek i ułatwiają nawigację po sklepie.

C&A skupia się w szczególności na zrównoważonej modzie o dobrej jakości i w przystępnych cenach dla całej rodziny. Przesłania dotyczące zrównoważonego rozwoju są powtarzającym się elementem designu i zwracają uwagę klientów na szeroki wachlarz bardziej zrównoważonych ubrań i starań C&A na rzecz odpowiedzialnej mody.

W ramach nieustannego koncentrowania się na zrównoważonym rozwoju firma C&A wprowadziła również zmiany w dziale Denim dla kobiet i mężczyzn, aby uwzględniał on nowy asortyment ubrań dżinsowych we wszystkich zmodernizowanych sklepach.

Rozwiązanie Click&Collect, darmowe Wi-Fi i kody QR na metkach łączące ze sklepem internetowym podkreślają zaangażowanie we wdrażanie wielokanałowej sprzedaży, co umożliwia klientom sprawne zakupy zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym.

- Inwestowanie w nasze sklepy podkreśla to, jak ważne są one dla C&A i dla przyszłości sprzedaży detalicznej. Nasze zmodernizowane sklepy są czymś więcej niż tylko miejscami, w których robimy zakupy. Dzięki połączeniu naszych produktów, zmotywowanych zespołów ds. obsługi klienta i odświeżonych elementów designu dopełniamy całości i tworzymy środowisko, w którym Klienci mogą miło spędzać czas i znaleźć morze inspiracji

– deklaruje Norbert W. Scheele.

Tagi: C&A Norbert W. Scheele
Oceń artykuł:

Źródło: C&A

C&A wita Klientów w zmodernizowanych sklepach

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.