Firma odzieżowa C&A ogłosiła wprowadzenie nowej Globalnej Strategii Zrównoważonego Rozwoju 2028 dla kluczowych rynków w Europie, Brazylii, Meksyku oraz Chinach. W poprzednich latach C&A zrealizowała większość celów, jakie były wyznaczone na rok 2020 r. i które wyszczególniono w opublikowanym najnowszym raporcie Global Sustainability Report.
Silna determinacja C&A w osiąganiu swoich zamierzeń umożliwia firmie zdefiniowanie ostrzejszych i jeszcze bardziej ambitnych celów do roku 2028. Nowa strategia obejmuje sposoby inspirowania klientów do dokonywania zrównoważonych wyborów, odważne cele dotyczące zmian klimatu oraz jeszcze większe skupienie się na modzie cyrkularnej. Jako jeden z liderów branży, który w ostatnich latach osiągnął wysoką pozycję dzięki stosowaniu bardziej zrównoważonych materiałów, C&A wyznacza kluczowe cele dla swojej działalności w Europie:
W ciągu ostatnich pięciu lat firma C&A poczyniła znaczące kroki, aby przekształcić zrównoważony rozwój z działań niszowych w główny nurt, ułatwiając konsumentom dokonywanie odpowiedzialnych wyborów w modzie. Nowa strategia podkreśla zobowiązanie firmy do kontynuowania obecnej misji i prowadzenie jeszcze bardziej zrównoważonych działań.
Zapraszamy naszych Klientów do wprowadzania zmian – noszenia modnej, niedrogiej i odpowiedzialnie wyprodukowanej odzieży. Najnowsze wyniki pokazują nam, że nasi Klienci chcą razem z nami wyruszyć w podróż do bardziej zrównoważonego świata mody. Dlatego z przyjemnością ogłaszamy nowe ambitne cele
- powiedziała Giny Boer, Dyrektor Generalny C&A Europe.