Bot czy kot - Pizza Hut stawia na innowacje, czyli robot-kelner w restauracji

2022-06-01 | 08:00

Już od maja goście dwóch restauracji Pizza Hut w Polsce, w tym warszawskiego Zodiaka przy ul. Widok 26 oraz lokalu Wrocław Rynek, mogą zostać obsłużeni przez innowacyjne roboty-kelnerów. Jako marka stawiająca na najnowocześniejsze rozwiązania i jak najwyższą jakość swoich usług Pizza Hut prowadzi test robotów BellaBot w dwóch lokalizacjach. Roboty z bardzo sympatycznymi buziami kotów, nie tylko wywołują uśmiech na twarzach gości Pizzy Hut, ale pomagają w ich codziennej obsłudze, wspierając pracę zespołu restauracji. A przy tym nie mogą się opędzić od rwących się do przytulania i głaskania rączek dzieci… i nie tylko dzieci!

BellaBot to pierwszy w Polsce robot-kelner, który w inteligentny i autonomiczny sposób dostarcza dania prosto z pieca do stolików gości. Posiada 4 podświetlane tace o łącznej ładowności 40 kg, może więc udźwignąć 2 razy więcej niż człowiek, dzięki czemu jednorazowo dostarczanych jest więcej zamówień, w szybszym tempie. Kelnerzy zyskują cenny czas, który mogą poświęcić gościom. Dzięki zaawansowanej technologii robot-kelner jest w stanie bezpiecznie i precyzyjnie poruszać się pomiędzy stolikami. Może przywitać gości, zaprowadzić do dowolnego stolika, a po dotarciu do celu powiadomić o tym głosowym przypomnieniem numeru stołu.
 
Co łączy robota i kota?

BellaBot to robot o wyglądzie  kota, który wchodzi w interakcję z człowiekiem. Robot nie tylko wygląda jak kot, ale nawet miauczy! Mimiką i głosem reaguje na drapanie za uchem, czy głaskanie. Zapewnia to niezapomniane doświadczenie gościom, którzy wręcz uganiają się za nim po sali. Nasz nowy kelner może również umilić urodziny gości restauracji - potrafi śpiewać Sto Lat!

- Pizza Hut, jako marka idąca z duchem czasu i chcąc uatrakcyjnić doświadczenie, jakim jest wizyta w naszej restauracji, podąża za nowinkami technologicznymi. Restauracja w warszawskim Zodiaku, przy ul. Widok 26,  jako pierwszy lokal marki w Polsce wprowadził urządzenie BellaBot, czyli robota-kelnera. Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie dwóch robotów jednocześnie - działają one w trybie kooperacji, odciążając pracowników i podnosząc jakość obsługi klienta. Choć obecność robotów na razie jest na etapie testów, widzimy że wywołują one uśmiech na twarzach gości, którzy chętnie robią sobie z nimi zdjęcia, czy nagrywają filmy. Robot kelner to dobre rozwiązanie w branży gastronomicznej i hotelarskiej, zapewniające sprawną dostawę posiłków oraz odbiór brudnych naczyń. Sam robot przyciąga również uwagę klientów i wzbudza ich sympatię. Jednocześnie realnie skraca czas obsługi klienta.” BellaBot wchodzi także w interakcję – wygląda jak kot, miauczy, reaguje na drapanie za uchem, a nawet mówi

– mówi Krzysztof Nester, Kierownik Regionalny restauracji Pizza Hut Zodiak w Warszawie.

- Klient może go pogłaskać, a ten zareaguje mimiką i głosem. To unikalne doświadczenie, które na długo zostanie w pamięci gości i mamy nadzieję, że zachęci ich do ponownej wizyty, a także pozytywnych recenzji wśród znajomych i w mediach społecznościowych – mówi Krzysztof Nester. - Testy trwają, także serdecznie zapraszamy do odwiedzenia warszawskiej restauracji Zodiak i przekonania się na własne oczy jak wygląda pomoc robotów-kelnerów.

W ciągu najbliższych tygodni na profilach w mediach społecznościowych Pizzy Hut na gości restauracji czeka konkurs. Wystarczy zrobić zdjęcie Belli jak porusza się z gracją po lokalu, udostępnić je i oznaczyć profil Pizza Hut, a można zdobyć zniżkę do wykorzystania w restauracji! Warto więc zachować zdjęcia ze swojej wizyty w restauracjach Pizzy Hut i spotkania z botami, a po rozpoczęciu konkursu umieścić je w mediach społecznościowych!

 

Tagi: Pizza Hut Krzysztof Nester
Oceń artykuł:

Źródło: Pizza Hut

Bot czy kot - Pizza Hut stawia na innowacje, czyli robot-kelner w restauracji

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.