Galeria Askana w Gorzowie Wielkopolskim, otwarta w październiku 2007 roku, rozpoczęła w 2012 roku proces repozycjonowania rynkowego. Wobec zwiększenia się podaży powierzchni handlowej w mieście, rodzinna dotychczas Galeria Askana przeobraziła się w centrum pro-modowe.
Poza zmianami w tenant-mixie oraz przeformatowaniem komunikacji Galerii, zarządca Askany – CREAM – rozpoczął współpracę z autorką powołanego do życia blisko dwa lata temu bloga,
który służy promocji asortymentu najemców Galerii Askana. Hasło przewodnie bloga „Fashion with Passion” doskonale oddaje jego charakter.
Blogosfera dla branży retail szybko stała się doskonałą płaszczyzną komunikacji z klientami zaangażowanymi, śledzącymi trendy w modzie i zmiany w kolekcjach marek. Wykorzystując efektywność tej platformy, w ciągu niecałych dwóch lat, blog Galerii Askana zgromadził ponad 13 tysięcy unikalnych użytkowników, regularnie śledzących i komentujących wpisy.
Jak komentuje Monika Jankowska, kierowniczka salonu Top Secret w Galerii Askana: -
Mam świadomość, że śledzący blogi modowe to nie tylko nasi gorzowscy klienci, a zainteresowani modą z całej Polski. Na pewno jednak jest to działanie, które może jedynie pomóc salonom w Galerii. Blog Askany pokazuje ciekawe stylizacje, które można złożyć z asortymentów salonów w Galerii, w tym w naszym salonie Top Secret. Dzięki temu, przychodzą do nas klientki i klienci, którzy chcą takie właśnie stylizacje przenieść do własnej garderoby.
Tagi: