Pomimo trudności w branży retail, typu ograniczony handel niedzielny i rosnące koszty utrzymania pracownika, a także pozyskania sprzedawcy na rynku pracy, spółka Telakces.com otwiera regularnie nowe sklepy. Zdaje sobie sprawę również z tego, że kolejne ograniczanie handlu w niedzielę w obecnym roku, również będzie czymś, z czym trzeba będzie się zmierzyć. Branża GSM, ciągle rozwojowa, staje w obliczu nasyconego rynku, na którym przetrwają jedynie najsilniejsi.
Telakces.com. rozpoczęła nowy rok otwarciem kilka nowych punktów sprzedażowych. Należy podkreślić, że franczyzowa sieć w ciągu niespełna siedmiu lat, urosła w siłę i ma obecnie blisko 190 sklepów w najlepszych galeriach handlowych w Polsce.
W nowym roku strategią sieci będzie suportowanie dotychczasowych punktów i obserwowanie zachowań konsumentów. Warto zadać sobie pytanie, czy zamknięte niedziele będą sprawiały, iż ruch zwiększy się w ciągu tygodnia. Może jednak nie wstrząśnie to sprzedażą, a konsumenci juz zdążyli wyrobić w sobie nowe nawyki uwzględniające brak możliwości robienia zakupów w niedziele.
Już pierwszy kwartał nowego roku, przyniesie obserwacje, wyniki i wnioski. Otwarcia na rok 2019 rozpoczynają się już teraz, często kontrakty z galeriami handlowymi są podpisywane jeszcze w fazie projektu centrum. Przez kolejny miesiąc Teleakces.com planuje otworzyć pięć sklepów w różnych regionach Polski. Utrzymując obecny trend i dynamikę liczy na utrzymanie pozycji lidera rozwoju branży GSM w Polsce również na koniec 2019 r.
Na najbliższy rok sieć planuje kilka niespodzianek. Poza oczywistym rozwinięciem asortymentu i wprowadzeniem kolejnych popularnych na świecie marek czeka Nas nowa odsłona Telakces.com.
Mamy nadzieję , że marki własne oraz nowoczesna wizualizacja naszych salonów przypadnie do gustu zarówno Wynajmującym , naszym partnerom biznesowym, ale przede wszystkim klientom. Nasze plany potwierdzają tylko, iż nadal nie boimy się otwierać kolejnych lokali, wiemy, że dywersyfikując asortyment i wzmacniając wizerunek firmy, nasze punkty sprzedażowe prędzej czy później przynoszą spodziewane dochody
- mówi Michał Skowronek współtwórca i CEO Telakces.com.
Jesteśmy na tyle dojrzałą firmą, że stać nas na cierpliwość jeśli chodzi o zyski, mamy nadzieję, że razem z Virgin Mobile jesteśmy wciąż ciekawym najemcą dla centrów handlowych, jak również kompletną propozycją dla klientów
- dodaje.
Otwarci na każdego klienta, także tego poszukującego gadżetów GSM PREMIUM - Telakces.com stworzyła markę TOP CASE, działającą już w Manufakturze, w Avenidzie i w Mazovii. Sieć słucha również sugestii swoich franczyzobiorców, którzy w sieci dystrybucyjnej Global Trading Company znajdują coraz więcej produktów z każdej półki cenowej. Tym samym, Telakces.com podąża z duchem czasu, a konkurencja jest ich motorem motywującym do jeszcze cięższej pracy.