Dzięki rozmieszczeniu na terenie NoVa Park dwudziestu dwóch sensorów Q-Beacon, klienci NoVa Park, którzy posiadają telefon z systemem Android (wersja powyżej 4.3) z zainstalowaną aplikacją Qpony oraz włączonym bluetooth mogą otrzymywać spersonalizowane informacje na swojego smartfona. Otrzymywana wiadomość może być tekstem, zdjęciem, wskazówką nawigacyjną lub kuponem rabatowym.
-
Beacony w NoVa Park to kolejny etap współpracy z serwisem Qpony.pl. Zależy nam na systematycznym wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań do naszego centrum handlowego. Cieszymy się, że jako pierwsi w Gorzowie wdrażamy projekt, który pomaga naszym klientom znaleźć interesujące ich produkty oraz wspiera sprzedaż – mówi Katarzyna Borowiak, kierownik ds. marketingu NoVa Park.
Wdrażane rozwiązanie wykorzystujące technologię bluetooth powoli na poznanie ścieżek i preferencji zakupowych klientów NoVa Park, co zaowocuje wdrażaniem scenariuszy stymulujących sprzedaż oraz dostarczających realne korzyści mieszkańcom Gorzowa i okolic.
-
Montaż 22 nadajników Q-Beacon był kolejnym etapem konsekwentnego wdrażania nowych technologii w NoVa Park. Nasze poprzednie akcje prosprzedażowe pokazały, że mieszkańcy Gorzowa, oprócz tradycyjnych katalogów z kuponami, coraz bardziej zainteresowani są rabatami dostępnymi w aplikacji mobilnej – podkreśla Marcin Lenkiewicz, dyrektor sprzedaży w Qpony.pl.
Tagi: