Bardzo dobre wyniki NoVa Park za pierwsze półrocze 2015

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-08-14 | 10:30
Pierwsze półrocze 2015 roku było bardzo udane dla CH NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim, zarządzanego przez firmę Apsys Polska S.A. Wzrosty obrotów najemców i frekwencji odpowiednio o 15% oraz 9% w stosunku do analogicznego okresu 2014 roku świadczą o silnej pozycji NoVa Park jako lidera na rynku centrów handlowych w regionie.
Pierwsze półrocze 2015 roku w NoVa Park to czas podpisywania nowych umów najmu oraz inwestycji. Do grona najemców NoVa Park dołączyło pięć nowych marek – Ziaja, Fryzjerek, Kubenz, Echo Fashion oraz nieobecny dotąd na rynku lokalnym sklep Tchibo, zajmując łączną powierzchnię blisko 380 m kw. Dodatkowo właściciel obiektu, firma Futureal, sfinansował prace związane z wykonaniem przejścia dla pieszych przy centrum, tym samym zrealizowana inwestycja podniosła poziom bezpieczeństwa przechodniów w okolicy NoVa Park.
- Cieszę się, że NoVa Park od początku swojej działalności stale notuje wzrosty zarówno frekwencji, jak i obrotów. Jesteśmy dzięki temu atrakcyjnym miejscem dla potencjalnych najemców, często tych nieobecnych dotąd na rynku lokalnym – mówi Joanna Bagińska, dyrektor Centrum Handlowego NoVa Park.
Bardzo dobre wyniki za pierwsze półrocze to także zasługa realizacji licznych działań marketingowych. Przez sześć miesięcy NoVa Park zorganizował wiele akcji prosprzedażowych, eventy rodzinne oraz wydarzenia z aspektem charytatywnym. Warto w szczególności wspomnieć o projekcie „Dni Gorzowa” i Miasteczku Kosmicznej Mocy, w czasie którego frekwencja wzrosła aż o 70% w stosunku do analogicznego weekendu w tym samym miesiącu. Dodatkowo, w pierwszym półroczu NoVa Park przedłużył współpracę z najsilniejszą w regionie marką, klubem sportowym Stal Gorzów. Podobnie jak w 2014 roku, NoVa Park jest elitarnym sponsorem Stali Gorzów oraz wyłącznym patronem sektora rodzinnego na stadionie Stali Gorzów. Sukcesem pierwszego półrocza jest także znalezienie się w gronie finalistów konkursu Solal Marketing Awards w kategorii „Wspieranie frekwencji w centrum”.
- NoVa Park to nie tylko centrum handlowe, w którym można zrobić udane zakupy, ale przede wszystkim miejsce przyjazne rodzinom oraz osobom poszukującym ciekawych form spędzania czasu wolnego. Potwierdzeniem tego jest bogaty kalendarz działań marketingowych, który sprawił, że klienci chętnie zaglądali do NoVa Park – dodaje Katarzyna Borowiak, kierownik ds. marketingu NoVa Park.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-12-05 do 2015-12-05

zobacz więcej informacji o: NoVa Park

Bardzo dobre wyniki NoVa Park za pierwsze półrocze 2015

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.