Pierwsze półrocze 2015 roku w NoVa Park to czas podpisywania nowych umów najmu oraz inwestycji. Do grona najemców NoVa Park dołączyło pięć nowych marek – Ziaja, Fryzjerek, Kubenz, Echo Fashion oraz nieobecny dotąd na rynku lokalnym sklep Tchibo, zajmując łączną powierzchnię blisko 380 m kw. Dodatkowo właściciel obiektu, firma Futureal, sfinansował prace związane z wykonaniem przejścia dla pieszych przy centrum, tym samym zrealizowana inwestycja podniosła poziom bezpieczeństwa przechodniów w okolicy NoVa Park.
-
Cieszę się, że NoVa Park od początku swojej działalności stale notuje wzrosty zarówno frekwencji, jak i obrotów. Jesteśmy dzięki temu atrakcyjnym miejscem dla potencjalnych najemców, często tych nieobecnych dotąd na rynku lokalnym – mówi Joanna Bagińska, dyrektor Centrum Handlowego NoVa Park.
Bardzo dobre wyniki za pierwsze półrocze to także zasługa realizacji licznych działań marketingowych. Przez sześć miesięcy NoVa Park zorganizował wiele akcji prosprzedażowych, eventy rodzinne oraz wydarzenia z aspektem charytatywnym. Warto w szczególności wspomnieć o projekcie „Dni Gorzowa” i Miasteczku Kosmicznej Mocy, w czasie którego frekwencja wzrosła aż o 70% w stosunku do analogicznego weekendu w tym samym miesiącu. Dodatkowo, w pierwszym półroczu NoVa Park przedłużył współpracę z najsilniejszą w regionie marką, klubem sportowym Stal Gorzów. Podobnie jak w 2014 roku, NoVa Park jest elitarnym sponsorem Stali Gorzów oraz wyłącznym patronem sektora rodzinnego na stadionie Stali Gorzów. Sukcesem pierwszego półrocza jest także znalezienie się w gronie finalistów konkursu Solal Marketing Awards w kategorii „Wspieranie frekwencji w centrum”.
-
NoVa Park to nie tylko centrum handlowe, w którym można zrobić udane zakupy, ale przede wszystkim miejsce przyjazne rodzinom oraz osobom poszukującym ciekawych form spędzania czasu wolnego. Potwierdzeniem tego jest bogaty kalendarz działań marketingowych, który sprawił, że klienci chętnie zaglądali do NoVa Park – dodaje Katarzyna Borowiak, kierownik ds. marketingu NoVa Park.
Tagi: