Atrium European Real Estate Limited – jeden z wiodących właścicieli, zarządców i deweloperów centrów handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej obejmuje tytuł Partnera Strategicznego największego projektu wydawniczego opisującego zarządzanie i działania marketingowe kluczowych podmiotów sektora RETAIL.
Grupa działa obecnie w czterech krajach: Polsce, Czechach, Słowacji, Rosji zarządzając 34 nieruchomościami o wartości rynkowej 2,5 mld euro. W Polsce Atrium posiada obecnie 21 obiektów komercyjnych o wartości 1,5 mld euro, w których do dyspozycji klientów są polskie, a także światowe marki.
Grupa z sukcesem realizuje kluczowe elementy strategii, zakładającej repozycjonowanie kluczowych obiektów w Polsce – przebudowę miksu najemców, rzobudowę bądź poszerzenie stref gastronomii i rozrywki, wzbogacanie oferty usługowej, aby zaoferować odwiedzającym szeroki wachlarz inspirujących możliwości jakościowego spędzania czasu w mieście w starannie zaprojektowanych przestrzeniach centrów handlowych.
Aktualnie metamorfozę przechodzą trzy flagowe obiekty z portfolio spółki: Atrium Promenada, Atrium Targówek oraz Atrium Reduta, których otwarcia po modernizacji zostały zaplanowane na IV kwartał 2018 roku. Wśród kluczowych obiektów Grupy Atrium w Polsce znajdują sie również m.in.: Galeria Dominikańska we Wrocławiu, Focus w Bydgoszczy, Atrium Copernicus w Toruniu, Atrium Felicity w Lublinie, Atrium Biała w Białymstoku i Atrium Koszalin. Więcej informacji znajduje się na stronie www.aere.com.
O projekcie:
SHOPPING MALL MARKETING 2019 to 8. edycja projektu wydawniczego o tematyce związanej z marketingiem i zarządzaniem w sektorze RETAIL. Przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE projekt, skierowany jest do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. największych centrów handlowych i ich najemców sieciowych. To doskonałe kompendium wiedzy i forma promocji w branży.
Edycja 7 (2018) w liczbach: