Arkady Wrocławskie z nową linia kreatywną

2019-01-17 | 09:30

Arkady Wrocławskie konsekwentnie realizują nową strategię rozwoju, która w centrum zainteresowanie stawia rodziny z dziećmi. Zlokalizowane w samym sercu Wrocławia centrum handlowe zaprezentowało właśnie linię kreatywną inspirowaną dziecięcymi kolorowankami. Działaniom Arkad Wrocławskich w 2019 roku towarzyszyć będzie też claim: „otwarte na rodziny”.

Zmiany architektoniczne, dynamiczna komercjalizacja i budowanie szerokiej oferty usługowo-rozrywkowej skierowanej do rodzin, ze szczególnym naciskiem na edutainment. Ostatni czas to bardzo intensywny okres w życiu należącego do LC Corp S.A. centrum handlowego. Zakupy w Arkadach Wrocławskich mają być wypełnione atrakcjami. Relaksować i sprawiać, że cała rodzina dobrze się bawi. Niczym odstresowująca kolorowanka.

Bo zakupy to zabawa

Idea rodzinnych zakupów z przyjemnością stała się podstawą do wypracowania koncepcji komunikacji na 2019 rok. Na materiałach promocyjnych Arkad Wrocławskich pojawiły się zauważalne zmiany. Informacyjne do tej pory grafiki zastąpiła spójna pod względem kreacji linia inspirowana kolorowankami. Kolorem dominującym pozostaje charakterystyczny dla Arkad Wrocławskich pomarańczowy. Merytoryczne wypełnienie każdej kolorowanki będzie korespondowało z konkretną akcją marketingową. Dzięki połączeniu rodzinnej strategii z wyraźną, kojarzącą się z zabawą linią graficzną, Arkady Wrocławskie chcą zaistnieć w świadomości klientów jako galeria, w której „zakupy to zabawa”.

Strategia Arkad Wrocławskich zakłada zintegrowane i przede wszystkim spójne działania w obszarze zarządzania, komercjalizacji, marketingu i komunikacji. Nowa linia kreatywna oraz claim „otwarte na rodziny” świetnie korelują z pozycjonowaniem centrum handlowego jako miejsca z kompleksową i unikatową w skali miasta ofertą dla rodzin

- mówi Agnieszka Solarz, Dyrektor Marketingu Obiektów Komercyjnych w LC Corp S.A.

Pierwsza odsłona nowej linii  kreatywnej promująca aktualne wydarzenia w Arkadach Wrocławskich widoczna jest już na outdoorze - na nośnikach wielkoformatowych oraz citylightach zlokalizowanych w bliskim sąsiedztwie centrum handlowego. Charakterystyczne key visuale Arkad Wrocławskich pojawiają się również w reklamach w lokalnej prasie, kampanii internetowej (GDN, Facebook) oraz w komunikacji miejskiej i na nośnikach reklamowych w centrum handlowym.

Koncepcję nowej linii kreatywnej i kreacje przygotowała agencja kreatywna Madeinbrain Studio. Planowaniem i zakupem prasy, internetu, radia oraz OOH zajął się Dom Mediowy MEDIAPOL. Komunikację PR prowadzi agencja Open Media. Za działania w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube) oraz obsługę aplikacji mobilnej odpowiada Wobuzz.

Tagi: Agnieszka Solarz Arkady Wrocławskie
Oceń artykuł:

Źródło: Arkady Wrocławskie

Arkady Wrocławskie z nową linia kreatywną

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.