Answear.com wchodzi na rynek chorwacki

2021-10-04 | 09:14

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, rozszerza swoją działalność o kolejny rynek. Spółka rozpoczęła sprzedaż w Chorwacji, która jest 9 krajem, w którym obecnie operuje polski internetowy sklep multibrandowy. Konsekwentna ekspansja zagraniczna jest wynikiem realizacji strategii budowy lidera fashion e-commerce w regionie CEE.

W ostatnich tygodniach Answear.com dynamicznie rozszerza skalę swojej działalności. Pod koniec sierpnia spółka rozpoczęła działalność w Grecji, z kolei teraz w Chorwacji. Świadczy to o konsekwentnej realizacji celów emisyjnych IPO, którymi były m. in. ekspansja spółki na kraje w regionie CEE.

- Answear jest już obecny na 9 rynkach w regionie CEE: w Polsce, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rumunii, Bułgarii, Ukrainie, Grecji oraz Chorwacji. Docelowo chcemy być obecni we wszystkich krajach Europy Centralnej i Wschodniej, w tym wszystkich krajach Bałkańskich. Nie mogłoby więc nas zabraknąć w Chorwacji, będzie to dla nas jeden z najważniejszych rynków w tym regionie

– komentuje Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com

Warto podkreślić, że Answear.com posiada bogate doświadczenie oraz możliwości logistyczne w dostawach do krajów Europy Południowej m.in. Rumunii, Bułgarii, czy Grecji. Z pewnością ułatwi to efektywne działanie w kolejnym kraju na Bałkanach, jakim jest Chorwacja.

- Penetracja Internetu w Chorwacji jest na wysokim poziomie, statystyki i badania rynkowe pokazują, że Chorwaci polubili zakupy przez Internet, kupują coraz więcej i coraz chętniej.

Produkty z branży fashion cieszą się szczególnie dużym zainteresowaniem. Moda, dbałość o swój wygląd jest ważna dla chorwackich konsumentów, zwłaszcza dla kobiet które są w centrum naszej uwagi. Konkurencja na rynku jeszcze nie jest tak silna jak w krajach Europy Zachodniej, a my znacznie poszerzyliśmy i dalej rozwijamy ofertę produktową, która pozwala na trafienie w gusta klientów również na nowych rynkach, więc liczymy, że szybko zdobędziemy pozycję jednego z liderów w sprzedaży mody przez Internet. – dodaje Krzysztof Bajołek

Tagi: Answear.com Krzysztof Bajołek
Oceń artykuł:

Źródło: Answear.com

Answear.com wchodzi na rynek chorwacki

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.