Pomimo pandemii, w krakowskiej galerii handlowej przy ul. Podgórskiej 34 w kwietniu br. do grona najemców galerii dołączył Answear.com, który wynajął ponad 1,7 tys. mkw. w części biurowej na dachu budynku. Powstało tam studio fotograficzne, w którym przygotowywane są katalogi i kampanie najnowszych kolekcji marki.
Nowoczesna nadbudowa biurowa, zlokalizowana na dachu budynku krakowskiej galerii handlowej, stała się studiem fotograficznym, które otworzyła marka Answear.com. W studiu przygotowywane są najnowsze katalogi marki i kampanie promujące najnowsze kolekcje.
Wybraliśmy tą lokalizację w procesie ofertowym na siedzibę naszego nowego studio foto–video, ponieważ spełniała komplet naszych wymagań co do przestrzeni, w tym m.in. wysokości lokalu, jego umiejscowienia w centrum i dobrej komunikacji dla pracowników, jak i transportów nowych kolekcji z naszego magazynu w Kokotowie-Brzegach. Ważna była też elastyczność w procesie negocjacji, umożliwiająca nam adaptację lokalu w sposób adekwatny do trybu pracy przy produkcji zdjęć i filmów video przeznaczonych do publikacji na witrynach wszystkich sklepów answear.com i wearmedicine.com
- mówi Bogusław Kwiatkowski, Członek Zarządu Answear.com.
Ten, wydawałoby się niecodzienny mariaż (...) zaowocował powstaniem wyjątkowego, kreatywnego miejsca, w którym nasi pracownicy mogą rozwinąć skrzydła na wielu płaszczyznach związanych z produkcjami zdjęciowymi i filmowymi. Warto także wspomnieć o unikatowym na mapie Krakowa studiu z przeszklonym sufitem. To tam będą realizowane najciekawsze sesje zdjęciowe. Projektując studio, postawiliśmy sobie za cel, aby ta przestrzeń w niczym nas nie ograniczała i udało się. Teraz jedyną barierą jest nasza wyobraźnia
- dodaje Marcin Kulak, Art Director & Kierownik Studio Answear.
Answear to polski multibrandowy sklep internetowy oferujący ubrania, obuwie i dodatki w siedmiu krajach: Polsce, Ukrainie, Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii oraz Węgrzech. Sklep oferuje szybką wysyłkę nawet w 24 godziny oraz usługę personal shoppera. Każdego miesiąca witrynę answear.com odwiedza ponad 4 mln osób.