ALDI strategicznie i komunikacyjnie stawia na świeżość

2024-04-16 | 09:58

ALDI startuje z kampanią strategiczną, na potrzeby której marka powołała do życia Farmera ALDIKA. Głównym celem tych działań jest podkreślenie wysokiej jakości oraz świeżości warzyw i owoców w sklepach ALDI. Nowa unikalna w tej kategorii kampania startuje od 14 kwietnia. 

W materiałach, które łączą ze sobą świat rzeczywisty z bajkową animacją, widzimy Farmera w roli eksperta zatrudnionego w ALDI na stanowisku „Starszy Opiekun Świeżości Owoców i Warzyw”. Farmer ALDIK to postać stworzona z włóczki i filcu, co – jak sam podkreśla – sprawia, że ciągle może się w swojej pracy rozwijać. Jego znakiem rozpoznawczym jest farmerski strój i słomkowy kapelusz, błękitne oczy oraz bujna włóczkowa broda. Niepozorny pod względem wzrostu (mierzy zaledwie 8 cm wysokości), lecz wielki duchem, ma za zadanie wspólnie z ekspertami ALDI czuwać nad wysoką jakością warzyw i owoców w sklepach ALDI. Stąd też możemy go spotkać, gdy np. przytula jabłka, sprawdza świeżość brokułów, kołysze do snu maliny czy dumnie maszeruje, wołając do pomidorów, by się czerwieniły. 

- Wysoka jakość produktów jest jednym z naszych priorytetów, który traktujemy jako wyróżnik ALDI na rynku. Od lat stawiamy na świeżość. Kolejnym krokiem jest dedykowana temu tematowi kampania marketingowa, która w oryginalny sposób podkreśla świeżość naszych warzyw i owoców. W tym celu wykreowaliśmy zupełnie nową postać, która łączy w sobie profesjonalizm z poczuciem humoru i jest swoistą metaforą naszych działań skupionych wokół codziennej kontroli warzyw i owoców, wyboru certyfikatowych dostawców oraz kontroli świeżości w naszych sklepach. Mamy nadzieję, że Farmer ALDIK spotka się z ciepłym przyjęciem naszych klientów, którzy polubią go tak bardzo, jak my go lubimy, a cała kampania sprawi, że nasi klienci jeszcze chętniej będą sięgać po owoce i warzywamówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Obszaru Marketingu i Komunikacji ALDI Polska. 

W swoich działaniach ALDI przykłada ogromną wagę do jakości i świeżości oferowanych warzyw i owoców – średnio w ciągu roku przeprowadza aż 1400 kontroli produktów z tej kategorii. Analizie podlegają takie parametry jak wygląd, smak, zapach, konsystencja, kaliber. Dodatkowo sieć od lat prowadzi również specjalny program edukacyjny dla pracowników, w ramach którego regularnie pogłębiają oni swoją wiedzę na temat tego, jak kontrolować świeżość warzyw i owoców. Dzięki takim systematycznym, codziennym analizom ALDI gwarantuje klientom najlepszą jakość produktów dostępnych na sklepowych półkach.

Warto także podkreślić, że całej kampanii będą towarzyszyć specjalne akcje i promocje w obszarze kategorii warzyw i owoców. Pierwszą tego typu inicjatywą jest akcja promocyjna, dzięki której już od 15.04 w sklepach ALDI wybrane owoce i warzywa kupimy do 40% taniej oraz Wielki Festiwal Pomidorów, w którym sieć zapewnia ponad 50% zniżki. 

– Kampania została zaplanowana na szeroką skalę. Znajdą się w niej m.in. spoty reklamowe w telewizji, działania online, komunikacja w social mediach, materiały POS, komunikacja w gazetkach marki czy audiomarketing w miejscach sprzedaży. Przygotowaliśmy również nietuzinkowe formy promocji w przestrzeni outdoorowej oraz szereg atrakcji i eventów w komunikacji wewnętrznej, dzięki którym zespół ALDI będzie mógł dobrze poznać „nowego pracownika”. Na naszej stronie www nie zabraknie też różnego rodzaju przepisów i niespodzianek w postaci gier czy zdrapek z ALDIKIEM w roli głównej 

– wyjaśnia Jelena Konieczna, Lider Zespołu Zarządzania Kampaniami ALDI Polska. 

 

Tagi: Agnieszka Barańska ALDI Kampanie marketingowe Jelena Konieczna
Oceń artykuł:

Źródło: Aldi

ALDI strategicznie i komunikacyjnie stawia na świeżość

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.