Z sektorem retailowym agencja jest związana od 2004 roku. W chwili obecnej kompleksowo obsługuje ponad dwadzieścia pięć centrów handlowych w całym kraju oferując kompleksowe wsparcie marketingowe: od strategii przez kreację, social media, kampanie w sieci Google/FB, eventy oraz konkursy i loterie promocyjne.
RedComm na rynku działa już od 2004 roku. W pierwszych latach koncentruje się głównie w obszarze BTL oraz event marketingu. Ma na koncie takie realizacje jak otwarcie Centrum Handlowego Arkadia, kongresy Provident Polska, otwarcia Plaza Centers, aktywacje dla Żywiec Zdrój czy Ambra. Rynek szybko docenił prezentowaną przez RedComm świeżość spojrzenia, jakość pracy i obsługi klienta. Dynamicznie rozwijający się zespół od 2008 roku oferuje usługi oparte na kompleksowym zarządzaniu marką i 360 stopniach marketingowej komunikacji.
Agencja RedComm odpowiadała również realizację znanej na całym świecie kampanii promocyjnej Warmii i Mazur: „Mazury Cud Natury” czy realizację spektakularnych eventów, w tym: otwarcia stadionu Legii Warszawa czy skutecznego pobicia Rekordu Guinnessa na największą planszę Monopoly.
RedComm jako jedyna agencja reklamowa w Polsce została oficjalnie wybrana przez UEFA do współpracy i obsługi stref „VIP Hospitality” na polskich stadionach podczas EURO2012™ oraz podczas Finału Europa League™ w Warszawie. Do grona klientów agencji należą również m.in.: Auchan, Nestle, Orange, UEFA, FIVB, DKMS, Olympus czy Hasbro.