500 tysięcy zamówień od zewnętrznych sprzedawców na platformie Empik.com

2019-08-14 | 09:00

Empik.com ogłasza kolejny sukces swojej platformy sprzedażowej. W ciągu ponad dwóch lat od momentu startu marketplace zrealizowano  ponad 500 tys. zamówień od sprzedawców oferujących swoje produkty na Empik.com.

Sprawdzony sklep internetowy 

Marketplace Empik.com wystartował w kwietniu 2017 r. i tylko w ciągu 12 miesięcy od premiery platforma zarejestrowała ponad 100 tysięcy zamówień, a pół roku później już 200 tysięcy. Z biegiem czasu rozszerzył się zarówno jej asortyment, jak i grono sprzedawców oferujących produkty.
 
Systematycznie zwiększała się również liczba osób robiących za jej pomocą zakupy. Po niespełna 28 miesiącach funkcjonowania na platformie zarejestrowano pięćsettysięczne zamówienie. W marketplace Empik.com swoje produkty sprzedaje już 554 sprzedawców z różnych branż, oferując setki tysięcy produktów w 16 kategoriach. To miedzy innymi sprzęt sportowy i elektroniczny, AGD, RTV, akcesoria domowe, meble, kosmetyki, perfumy, czy odzież. 

Entuzjaści zakupów przez internet wybierają Empik, bo cenią wygodę.

Dużym atutem naszego marketplace jest to, że klienci za pomocą jednej platformy mogą kupić praktycznie wszystko, czego potrzebują, a ponadto mogą być pewni dobrej jakości wybranych produktów. Cieszymy się, że jednymi z najczęściej wybieranych artykułów są te rozwijające pasje. Osoby, które dopiero szukają zainteresowań lub pragną poszerzać swoje kompetencje w określonym kierunku, na naszej platformie znajdą dobrze dopasowane narzędzia, sprzęt i pomoce naukowe, które im w tym pomogą

– dodaje Rafał Murawski, Marketplace Manager w sklepie Empik.com. 

W marketplace Empik.com najchętniej kupowane są produkty z kategorii Dom i Ogród (23%), Zdrowie i Uroda (10%), Zabawki (14%), Elektronika (38%), Sport (8%), Dziecko i mama (5%) oraz Moda (2%) – są to głównie produkty niedostępne w stacjonarnych sklepach Empiku. 

Bezpieczne zakupy online

Empik.com stale dywersyfikuje i rozszerza ofertę produktów dostępnych na platformie. Każdy z nich, zanim znajdzie się w marketplace, jest starannie wyselekcjonowany i sprawdzony pod kątem jakości i atrakcyjności. Dla klientów ma to szczególne znaczenie, gdyż, jak wynika z badań TÜV Rheinland Polska przeprowadzonych w 2018 r., to właśnie jakość produktu jest najważniejszym kryterium zakupowym wśród Polaków (71 %). 

Według co 10. respondenta biorącego udział w ankiecie Trusted Shops w 2018 r., jedną z największych bolączek zakupów online są trudności związane ze zwrotem produktów i odzyskaniem za nie wpłaconych pieniędzy. Dlatego priorytetem Empik.com jest zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta i bezpieczeństwa zakupów online. W związku z tym nasi klienci objęci są Programem Ochrony Kupujących, który gwarantuje im zwrot pełnej kwoty pieniędzy w przypadku, gdy produkt, który zakupili np. do nich nie dotrze

– wyjaśnia Rafał Murawski.

Po złożeniu zamówienia w marketplace Empik.com klienci mają do wyboru 4 metody płatności (przelew bankowy, karta płatnicza, PayPal, GPay). Mogą też skorzystać z 5 metod dostawy do ponad 11 tysięcy lokalizacji, w tym dostawy do wskazanych paczkomatów i wybranych punktów, czy przesyłki kurierskiej prosto do domu. 

Jak zostać partnerem Empik.com?

Empik jest jedną z najbardziej sprawdzonych i rozpoznawalnych marek w Polsce, która gwarantuje konsumentom możliwość zrealizowania bezpiecznych zakupów online. Firma chętnie współpracuje zarówno z dużymi graczami na rynku, jak i mniejszymi sklepami wyróżniającymi się ofertą ciekawych produktów, które mogą wzbogacić asortyment Empik.com. Partnerzy mogą sprzedawać swoje produkty za pośrednictwem strony internetowej, która miesięcznie rejestruje średnio ponad 12 mln odwiedzin. Empik wspiera ich nie tylko w aspekcie technicznym, ale również marketingowym. Do dyspozycji mają ponadto opiekuna biznesowego, który na bieżąco informuje ich o aktualnościach, zmianach i promocjach realizowanych na platformie. W celu zapewnienia najwyższej efektywności sprzedaży produktów oferowanych przez partnerów, Empik.com stale się rozwija – obecnie jest w trakcie przygotowywania wtyczek do integracji z najbardziej popularnymi platformami sklepowymi (Shopper, IdoSell Shop, Presta Shop i Magento).

Możemy pochwalić się grupą zaufanych i lojalnych klientów, dlatego zależy nam na tym, aby do grona naszych partnerów dołączały firmy, które – tak jak my – wyróżniają się wysokimi standardami obsługi i atrakcyjnymi produktami

– podsumowuje Rafał Murawski, Empik.com.

Więcej informacji na temat tego, jak nawiązać współpracę z Empik.com: https://www.empik.com/marketplace/dla-sprzedajacych 

Tagi: Empik Rafał Murawski
Oceń artykuł:

Źródło: Empik

500 tysięcy zamówień od zewnętrznych sprzedawców na platformie Empik.com

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.