Proces integracji sieci handlowych MediaMarkt i Saturn dobiegł końca. 22 placówki Saturna w całej Polsce funkcjonują już pod dobrze znanym konsumentom szyldem „MediaMarkt”. Strategiczna decyzja pozwoliła na wzmocnienie pozycji marki na polskim rynku.
Obecnie w Polsce funkcjonuje 86 sklepów MediaMarkt z szeroką i atrakcyjną ofertą najnowszej elektroniki użytkowej. Kanały sprzedaży obu sieci zostały zintegrowane pod marką MediaMarkt. Sieć przejęła i realizuje wszystkie zobowiązania wobec klientów Saturna dotyczące zakupionych wcześniej towarów oraz usług.
- MediaMarkt od 20 lat cieszy się zaufaniem polskich konsumentów. Naszą ugruntowaną pozycję na rynku umacniamy dzięki temu, że maksymalnie koncentrujemy się na potrzebach klientów i zapewniamy im coraz lepsze doświadczenia zakupowe. Działając pod jedną silną marką możemy jeszcze efektywniej realizować założone cele
- podkreśla Marcin Rosati, Prezes Zarządu MediaMarktSaturn Polska.
MediaMarkt konsekwentnie realizuje strategię rozwoju wielokanałowego, starając się dotrzeć do jak najszerszego grona konsumentów. W październiku br. sieć powiększy się o kolejny sklep stacjonarny, który zostanie uruchomiony w nowej katowickiej Galerii Libero.
Sieć była prekursorem nowoczesnej dystrybucji elektroniki użytkowej w Polsce. Wyróżnikiem MediaMarkt zawsze była charakterystyczna, inteligentna reklama, atrakcyjna oferta cenowa i najszerszy pakiet usług, który jest stale wzbogacany. Klienci cenią fachowe doradztwo i wysoki standard obsługi.
W całej Polsce sieć zatrudnia ponad 4 tysiące pracowników.