W dniach 23-25 marca 2022 r. stolica Polski już po raz siedemnasty stała się stolicą reklamy i druku. Tegoroczne targi po raz kolejny stworzyły idealną okazję do nawiązania współpracy z partnerami z rynku upominków reklamowych oraz poligrafii. Zwiedzający mogli wypełnić targowy czas spotkaniami, poznając interesującą i szeroką ofertę wystawców, a także prelekcjami prowadzonymi przez wybitnych specjalistów, korzystając przy tym z wszystkich udogodnień, konkursów i atrakcji, jakie zapewnił Organizator.
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw po raz kolejny odbyły się w nowoczesnym centrum wystawienniczym w dwóch halach: E i F, na powierzchni 35 000 m2. Wśród ok. 10 tysięcy zwiedzających stawiła się także liczna grupa 15% gości z zagranicy. 483 wystawców zaprezentowało swoją ofertę w 11 sektorach targowych, takich jak: Gifts World, Textile Zone, Packaging Materials, Photo Creation, POS & Display, Lighting Systems, Outdoor Advertising, Event Show, Technology Park, Printing House iIT & e-Solution. Zwiedzający mogli się zapoznać z najnowszymi rozwiązaniami, technologiami oraz produktami potencjalnych klientów i partnerów biznesowych z rynku reklamy i druku – krajowego oraz zagranicznego. RemaDays Warsaw to w zgodnej opinii ich uczestników doskonała okazja do wyznaczania trendów w branży oraz nawiązania bardzo owocnych znajomości i dalszego rozwoju każdej obecnej na targach marki i firmy.
Podobnie jak w poprzednich edycjach, także i w tym roku Organizator przygotował dla odwiedzających szeroki wachlarz udogodnień – począwszy od bezpłatnego dojazdu autobusowego z Dworca Warszawa Centralna oraz Lotniska Chopina do Centrum PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie, po praktyczną aplikację ułatwiającą poruszanie się po targach. Po licznych spotkaniach biznesowych Zwiedzający i Wystawcy mieli możliwość swobodnego wypoczynku w strefie Relax Zone, gdzie można było chwilę odetchnąć, zjeść i napić się gorącej herbaty i kawy. Goście targowi mieli do dyspozycji również punkty gastronomiczne – restauracje i kawiarnie – które mieściły się łącznie na powierzchni 2000 m2.
Cykl wykładów corocznie organizowanego RemaCongress to jak zawsze możliwość poszerzenia swojej wiedzy, podniesienia kompetencji oraz poznania aktualnych zagadnień branży i szeroko pojętego biznesu prezentowanych przez wybitnych specjalistów oraz autorytety w swojej dziedzinie. Tym razem gościem specjalnym był trener, negocjator, prowadzący swój kanał na Youtube Krzysztof Sarnecki, który przedstawił aż 2 ciekawe prelekcje pierwszego i trzeciego dnia targów. Oprócz tego zwiedzający mogli uczestniczyć w wykładach, na których prelegenci omawiali zagadnienia reklamy, marketingu, poligrafii i wiele innych.
Dużym zainteresowaniem cieszyły się również warsztaty organizowane na stoiskach, podczas których Zwiedzający mogli dowiedzieć się wielu informacji o praktycznej i technicznej stronie wystawianych produktów i maszyn.
Jak co roku nie zabrakło również konkursów. Pierwszego dnia targów poznaliśmy zwycięzców rywalizacji o Korony Reklamy 2022. Statuetki zostały wręczone podczas uroczystego Wieczoru Targowego. Wyróżnienia były przyznawane w 4 kategoriach:
– Producent upominków reklamowych
– Importer upominków reklamowych
– Technology
– Out&InDoor