Ponad 14 mln klientów odwiedziło warszawski outlet FACTORY Annopol od czasu powstania w marcu 2013 roku. Popularne centrum wyprzedażowe prawobrzeżnej części stolicy, zarządzane przez NEINVER, świętuje 5. rocznicę powstania.
- Otwarcie FACTORY Annopol, drugiego warszawskiego outletu z Grupy NEINVER, pokazało potencjał tego segmentu rynku w Polsce. Oba obiekty, mimo lokalizacji w tym samym mieście, nie stanowią dla siebie konkurencji, każdego roku skutecznie zwiększając grono klientów, zainteresowanych zakupami w centrum wyprzedażowym
- zwraca uwagę Magdalena Chachulska, Asset Management Director NEINVER.
W ciągu 5 lat, centrum FACTORY Annopol odwiedziło ponad 14 mln klientów, dając wzrost na poziomie 33%. Sprzedaż zwiększyła się w tym czasie o 42%.
FACTORY Annopol na prawie 20 000 m² powierzchni handlowej gromadzi ponad 100 salonów outletowych popularnych marek lokalnych i światowych, głównie z segmentu mid-mass market, uzupełnionych markami premium, jak Tommy Hilfiger, Guess, czy Calvin Klein. W centrum znajdują się jedyne w Polsce salony outletowe norweskiej marki odzieży sportowej Helly Hansen czy popularnego Rossignol’a ze sprzętem i ubraniami narciarskimi.
Oferta centrum stanowi kompleksowy zestaw salonów outletowych niemal wszystkich branż: od mody damskiej i męskiej, przez salony z obuwiem, sprzętem i odzieżą sportową, po akcesoria, galanterię skórzaną, biżuterię, kosmetyki, księgarnię czy artykuły dla domu. W centrum nie brakuje też restauracji i kawiarni.
- FACTORY Annopol utrzymuje 100 procentowy poziom najmu w całym obiekcie. Obok salonów outletowych popularnych marek, atutem centrum są też liczne funkcje dodatkowe, mające znaczący wpływ na pozytywne doświadczenia zakupowe naszych klientów
– mówi Paulina Korzeniecka, Deputy Center Manager centrum.
Centrum posiada nowoczesne pokoje dla rodziców z małymi dziećmi, plac zabaw oraz mini kino dla najmłodszych. W ostatnich miesiącach powstały również zielone strefy relaksu z punktami ładowania urządzeń mobilnych. Łatwy dojazd do FACTORY Annopol jest możliwy, dzięki licznym połączeniom tramwajowym i autobusowym oraz bliskości ważnych arterii komunikacyjnych, łączących je zarówno z centrum Warszawy jak i miejscowościami z dalszych części Mazowsza. FACTORY Annopol posiada parking na 900 aut, punkt ładowania samochodów elektrycznych i stację miejskich rowerów.
FACTORY Annopol jest drugim w Warszawie centrum outlet, z Grupy NEINVER, obok FACTORY Ursus, zlokalizowanego w lewobrzeżnej części stolicy. Firma zarządza 15 centrami outlet w Europie, w tym czterema w Polsce - w Warszawie, Krakowie i Poznaniu.