W dniu otwarcia Factory Warszawa Annopol odwiedziło ponad 31 tysięcy klientów. Bardzo dobre wyniki odwiedzalności odnotowano również w pierwszy weekend funkcjonowania nowego outletu. Dzięki niemu wynik 100 tysięcy klientów został osiągnięty już po pięciu dniach działania tego, już drugiego w stolicy, centrum wyprzedażowego Factory.
-
Pierwszy tydzień od startu Factory Warszawa Annopol przyniósł 120 tysięcy odwiedzin, co oznacza jeden z najlepszych wyników otwarcia outletu na polskim rynku. Tak duża liczba klientów w pierwszych siedmiu dniach działania potwierdza, że decyzja o budowie drugiego centrum wyprzedażowego w stolicy, a zarazem pierwszego w prawobrzeżnej części miasta, była strzałem w dziesiątkę. Analizując warszawski rynek, na którym format outlet jest już dobrze znany od ponad 10 lat, zakładaliśmy zbliżone wartości, choć rzeczywistość okazała się lepsza od naszych oczekiwań – powiedziała Agata Brzezińska, country manager firmy Neinver Polska, zarządzającej siecią outletów Factory.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Factory Warszawa Annopol
Tagi: