103 projekty nominowane w XIII edycji PRCH Retail Awards

2022-11-03 | 12:35

XIII edycja konkursu PRCH Retail Awards charakteryzuje się nie tylko rekordową liczbą zgłoszeń, ale również ich bardzo wysokim poziomem merytorycznym. Po dwóch miesiącach pracy grono ekspertów jury oceniających zgłoszone aplikacje nominowało aż 103 projekty do ostatecznej rywalizacji o złote i srebrne statuetki PRCH Retail Awards.


Laureatów poznamy już 24 listopada, podczas Gali PRCH Retail Awards w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. Z pełną listą 103 nominowanych projektów, wraz z podziałem na kategorie można zapoznać się na stronie konkursu PRCH Retail Awards.

- Znakomity poziom tegorocznego konkursu PRCH Retail Awards jest kolejnym potwierdzeniem, że po pandemii branża centrów handlowych odbudowała swój potencjał – mówi Krzysztof Poznański, dyrektor zarządzający Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Nominacja blisko 90% spośród zgłoszonych aplikacji do współzawodnictwa o złote i srebrne statuetki PRCH Retail Awards to znakomity wynik, potwierdzający ich wysoką jakość. Bardzo dziękuję członkom jury za czas poświęcony na rzetelną, merytoryczną, dwumiesięczną pracę, a aplikującym firmom  za doskonałe projekty. Już dziś zapraszam do uczestnictwa w Gali XIII edycji konkursu, która odbędzie się 24 listopada w Centrum Praskim Koneser w Warszawie - dodaje Krzysztof Poznański.

W 2022 r. do konkursu PRCH Retail Awards zgłoszono 118 aplikacji w 24 kategoriach podzielonych na biznesowo-strategiczne oraz marketingowe. W grupie biznesowo-strategicznej jury nominowało 33 projekty, a w kategoriach marketingowych 70 projektów. W tym roku w konkursie debiutuje 7 nowych kategorii, w tym takie jak personalne wyróżnienia dla najlepszego dyrektora czy marketing managera obiektu handlowego.

Inną kategorią ocenianą po raz pierwszy, są działania ESG obiektu handlowego roku, co pokazuje, jak istotną rolę dla całej branży odgrywają kwestie zrównoważonego rozwoju. Zarządcy
i właściciele centrów handlowych przykładają ogromną wagę do działań we wszystkich obszarach ESG. Dotyczą one zarówno ekologii, odpowiedzialności społecznej, jak i ładu korporacyjnego. Wśród złożonych aplikacji widać ogromną skalę działań w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, akcji środowiskowych, zdrowotnych i społecznych, w tym pomocowych dla obywateli Ukrainy.

Mając przyjemność oceniać prace w ramach PRCH Retail Awards już trzeci rok, widzę wyraźny zwrot w podejściu do marketingu, ze stricte komercyjnego na bardziej społeczny, wychodzący poza same centra handlowe – uważa Przemysław Wardęga, przewodniczący jury oceniającego aplikacje marketingowe oraz Head of Marketing CTP Poland.

Z analizy zgłoszeń do PRCH Retail Awards można też wyciągnąć wniosek, że biznes jest coraz bardziej świadomy tego, że klienci w swoich wyborach kierują się oceną jak dana marka, korporacja czy nawet galeria handlowa podchodzi do wyzwań środowiskowych i przestrzegania zasad odpowiedzialności społecznej. A to przekłada się na wzrost sprzedaży i lojalność klientów.

Perspektywa dla branży może być określona słowami lokalność i ekologia. Centra handlowe będą także kontynuowały swoją przemianę, dostosowując się do ciągle ewoluujących potrzeb klientów – podkreśla Rafał Giersz, przewodniczący jury oceniającego aplikacje biznesowo-strategiczne i dyrektor Chapman Taylor.

W XIII edycji PRCH Retail Awards projekty konkursowe weryfikuje grono 24 członków jury, podzielonych na trzy grupy oceniające kampanie marketingowe obiektów i sieci handlowych, obiekty i sieci handlowe oraz tegoroczna nowość - jury strategiczne. Rolą tego ostatniego jest wskazanie laureatów nagród specjalnych, czyli projektów które zasługują na uznanie z uwagi na innowacyjne podejście, kreujące trendy w branży.

Partonat medialny nad wydarzeniem objął m.in. portal Galeriehandlowe.pl.

Tagi: PRCH PRCH Retail Awards
Oceń artykuł:

Fot: PRCH Źródło: PRCH

103 projekty nominowane w XIII edycji PRCH Retail Awards

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.