100. wydanie Magazynu Galerie Handlowe Online – wrzesień-listopad 2023

2023-09-14 | 09:00

Otwieramy przed Państwem 100. wydanie Magazynu Galerie Handlowe Online, które po raz pierwszy ujrzało światło dzienne ponad 10 lat temu, bo w 2012 roku. W ciągu minionych lat wiele się zmieniło, a my stale, pomimo wszelkich perturbacji rynkowych, obserwujemy dynamiczny rozwój branży oraz firm, których nowoczesne rozwiązania pozwalają jej stale przeć do przodu. W najnowszym numerze m.in:


 

Tajemnice kreowania przestrzeni handlowej. Kluczowe czynniki wpływające na sukces marki

KMW-INVEST to jeden z liderów polskich producentów mebli sklepowych. Korzenie firmy sięgają roku 1990, kiedy powstała firma handlowa, która poprzez rozwój sklepów odzieżowych dla dzieci, a następnie franchising znanych marek odzieżowych, zdobyła nieocenione doświadczenie, pozwalające doskonale poznać tę branżę oraz potrzeby marek sklepowych. Dziś produkty KMW-INVEST znajdują się w największych galeriach handlowych w Polsce, Europie i Azji. Dotychczas firma zrealizowała ponad 4500 projektów, dostarczając meble dla znanych marek takich jak: 4F, Sinsay, Medicine, Ryłko, House, Diverse, Moodo, Outhorn, Cropp. czytaj więcej


Edukacja, zaangażowanie społeczne i ekologa – czyli CSR i ESG w branży handlu i nieruchomościach handlowych

W sektorze handlu i nieruchomości handlowych, ESG staje się coraz ważniejsze, ponieważ zarówno konsumenci jak i inwestorzy zaczynają być bardziej świadomi i zainteresowani zrównoważonym i odpowiedzialnym działaniem przedsiębiorstw. Firmy muszą działać w sposób odpowiedzialny pod względem środowiskowym, społecznym i zgodnie z dobrymi praktykami zarządzania oraz kontroli, minimalizując swój wpływ na środowisko naturalne, a także dbając o dobro swoich pracowników, klientów i lokalnej społeczności. W ostatnich latach coraz więcej sieci sklepów i nieruchomości handlowych zaczyna dostrzegać korzyści płynące z prowadzenia działań tego typu i decyduje się na ich realizację. czytaj więcej


Wyróżnia nas nowoczesność

EVER GRUPA jest firmą oferującą rozwiązania precyzyjnie dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów i nieustannie dążącą do wdrażania innowacyjnych i ekologicznych rozwiązań. Jak podkreśla Przemysław Osowiecki, Dyrektor Generalny EVER GRUPY – nasza strategia opiera się na głębokim zrozumieniu potrzeb oraz dostarczaniu wartości dodanej poprzez unikalne podejście do świadczenia usług. czytaj więcej


Skupmy się na tym, co przynosi wymierne korzyści

Aktualnie agencja marketingowa Golden Rocket obsługuje 23 galerie handlowe oraz 417 stacji paliw z rozwiniętą strefą retail i gastro, proponując swoim klientom proste i skuteczne rozwiązania. Jak podkreśla w rozmowie z redakcją Dawid Prymas, CEO Golden Rocket Agency – ważne, aby tworzyć wizerunek przestrzeni, do której klienci będą chcieli wracać – dlatego jako agencja reklamowa Golden Rocket słucha przedstawicieli firm, dla których pracuje i proponuje działania, które zmierzają do osiągnięcia wskazanych przez nich celów biznesowych. czytaj więcej


Jesteś tak dobry, jak twój ostatni projekt

Firma Collective78 specjalizuje się w projektowaniu i aranżacji przestrzeni komercyjnych dla odbiorców biznesowych z różnych obszarów inwestycyjnych oferując jeden kompleksowy produkt, tzn. w pełni urządzony, wyposażony i działający poprawnie lokal. Jak jednak podkreśla w rozmowie z redakcją Paweł Rosół – V-ce Prezes Zarządu Collective78 Sp. z o.o. – głównym kierunkiem działalności naszej firmy są przestrzenie w Centrach Handlowych, w których wykonujemy projekty pełno-branżowe dla wszelkiego rodzaju działalności, a jako, że żadnych zadań nie delegujemy zewnętrznym firmom, w pełni kontrolujemy cały proces inwestycyjny. czytaj więcej


Oferujemy niezwykłe eventy i imponujące scenografie

Współpraca to podstawa działania i sukcesu agencji marketingowej X5 Productions. Eksperci agencji wykorzystują zdobyte doświadczenie, kreatywność i siłę opowieści, aby tworzyć wydarzenia, które angażują, pobudzają i inspirują uczestników. Jak podkreśla Iwona Niedźwiecka-Kolano, Dyrektor Marketingu X5 Productions – każde centrum handlowe stanowi wyjątkową enklawę, w której kontekście formułujemy nasze koncepcje, harmonizujące z wyjątkowym duchem obiektu. czytaj więcej


Tu i teraz

Firma Sense Monitoring specjalizuje się w rozwiązaniach bezpieczeństwa użytkowania dużych dachów płaskich. Idąc z duchem czasu, marka wprowadza nowe rozwiązania i oferuje zaawansowane narzędzie, zapewniające zarządcom nieruchomości komercyjnych dostęp do natychmiastowej informacji. Jak podkreśla Artiom Komardin, Wiceprezes Sense Monitoring – ciągle się rozwijamy i robimy wszystko, aby nasi Klienci mogli spać spokojnie. czytaj więcej


Digitalizacja handlu. Jak profesjonaliści kreują skuteczne sklepy online?

Rafał Tarnowski pracujący od dziesięciu lat w Fast White Cat obecnie zajmuje stanowisko Head of Revenue, zajmując się tym, w czym odnajduje się najlepiej – optymalizacją procesów biznesowych, analizami i dążeniem do udoskonalania biznesów Klientów na wielu szczeblach. Jak podkreśla w rozmowie z redakcją – Fast White Cat to przede wszystkim partner biznesowy dla firm, które chcą rozwijać swój e-commerce i zwiększać jego moc. czytaj więcej


Zapach ma ogromną moc

Marketing zapachowy jest strategią wykorzystującą zapachy w celu wpływania na odczucia, emocje i zachowania konsumentów. Istnieje kilka powodów, dla których warto rozważyć korzystanie z tej formy komunikacji. Żaneta Szecówka – Szczepanek, właściciela marek Aromalinea i Zapach Sukcesu, dla której zapachy stanowią swoistą pasję podkreśla, że piękny zapach w naszej firmie to swoiste logo zapachowe, które przyczynia się do wzmocnienia zaufania i wyróżnia nas na tle konkurencji. czytaj więcej


Stawiamy na transparentność, zaufanie i partnerstwo

Od 2014 zespół specjalistów firmy EXACO tworzy projekty w obszarze IT, które pozwalają firmom dynamiczniej rozwijać ich własne biznesy. Jak podkreśla w rozmowie z redakcją Andrzej Tabara, Dyrektor Operacyjny i Członek Zarządu EXACO – chcemy, aby nasi klienci widzieli w nas konsultanta i doradcę z dużym doświadczeniem, a nie tylko firmę, która napisze oprogramowanie. czytaj więcej


Oszczędność czasu i efektywność kampanii to nasza specjalność

ZnajdźReklamę.pl to firma z 10-letnim doświadczeniem na rynku reklamy outdoorowej. A wszystko zaczęło się… na studiach, gdy założyciele stworzyli pomysł na firmę na zajęciach e-biznesu na Uniwersytecie Ekonomicznym. Jak podkreśla w rozmowie z redakcją Oskar Kolmasiak, Lider Doradców ds. Reklamy Zewnętrznej – reklama outdoorowa posiada unikalne cechy, które składają się na jej wysoką efektywność i rosnącą popularność. czytaj więcej


Stawiamy na działania marketingowe skoncentrowane na doświadczeniach

Orchidea PR oferuje kompleksowe i profesjonalne rozwiązania komunikacyjne, budując rozpoznawalność różnych brandów wśród ich klientów. Jak podkreśla Monika Paduch, właścicielka Agencji Orchidea PR – działania PR mają ogromne znaczenie dla budowania lojalności klientów. czytaj więcej


Jesteśmy partnerem transformacji cyfrowej END-TO-END

Unity Group od ponad ćwierć wieku pomaga firmom w optymalizacji procesów transformacji cyfrowej, wspierając biznesy w wykorzystywaniu nowych kanałów elektronicznej komunikacji z konsumentami. Jak podkreśla Grzegorz Rudno-Rudziński, Managing Partner w Unity Group – pracujemy z klientami już od etapu opracowania strategii biznesowej, aż do momentu wyboru, dostarczenia i utrzymania architektury oraz technologii. czytaj więcej


20 lat obecności na rynku to ogromne doświadczenie i stabilność

Multi Ice to firma z malowniczego Podlasia, która od 20 lat z powodzeniem działa w branży franczyz gastronomicznych. Wprowadzone do tej pory na rynek marki, pod którymi franczyzobiorcy prowadzą swoje biznesy to: Lody Bonano, „u Lodziarzy”, Crazy Dog oraz BuBu Tea. O aktualną ofertę firmy i jej strategie działań pytamy właściciela Multi Ice – Pana Radosława Charubina. czytaj więcej


e-Learning się sprawdza

LearnUp dostarcza nowoczesne technologie wspierające realizację celów biznesowych organizacji poprzez zarządzanie wiedzą. Firma pomaga odbiorcom zwiększyć efektywność procesów szkoleniowych, oszczędzając jednocześnie czas i koszty szkoleń. Jak podkreśla Tomasz Hoffmann, Prezes LearnUp – głównym rozwiązaniem, które wdrażamy w firmach detalicznych jest platforma e-learningowa i wokół niej budujemy inne usługi, a raz opracowane materiały służą na lata, natomiast nasi konsultanci wywodzą się z biznesu i obszaru szkoleń, są praktykami, trenerami i ekspertami e-learningu. czytaj więcej


Najskuteczniejsze są treści dopasowane do odbiorców

SMART OOH to angażująca i efektywna komunikacja z odbiorcami, którym towarzyszymy w ciągu całego dnia – podczas podróży przez miasto, w komunikacji miejskiej, podczas treningu w fitness klubie oraz coraz częściej w galerii handlowej – mówi Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing w AMS. czytaj więcej


Obrót lokalami w zabytkowych budynkach. Kiedy można sprzedać samodzielny lokal?

Wiele zabytkowych budynków to kamienice sprzedawane lub wynajmowane na cele mieszkaniowe, biurowe czy handlowe. Obrotowi mogą podlegać całe budynki lub pojedyncze lokale. W przypadku sprzedaży lokali, szczególnie w starszych budynkach, strony transakcji spotykają się z problemem braku wyodrębnionych urzędowo samodzielnych lokali. W różnych regionach Polski urzędnicy mają odmienne podejście do wydawania decyzji w tym zakresie, mimo że dla całego kraju mamy tożsame przepisy. czytaj więcej

 

Tagi: centra handlowe Magazyn Galerie Handlowe Rozwój sieci handlowych wywiady
Oceń artykuł:

Fot: Redakcja Źródło: Redakcja

100. wydanie Magazynu Galerie Handlowe Online – wrzesień-listopad 2023

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.