Aplikacja mobilna CCC to serce modelu omnichannel CCC. To tutaj Klienci znajdują nie tylko szeroką, modową ofertę, inspiracje znanych stylistów, ale także najnowocześniejsze technologie łączące świat online z tym rzeczywistym. Wyszukiwanie obrazem ułatwia znalezienie wymarzonego modelu obuwia – wystarczy zrobić mu zdjęcie. Po skorzystaniu ze skanera stóp esize.me w sklepie, na telefonie można wygodnie sprawdzić rozmiar dowolnej liczby butów i zamówić je bezpośrednio do domu. Co więcej, aplikacja mobilna CCC pozwala na skorzystanie z płatności odroczonych nie tylko online, ale też w salonie – wygenerowany dzięki niej kod, pozwala nam zabrać zakupy do domu i zapłacić za nie później. Co więcej, znajdziemy w niej też takie technologiczne nowości, jak np. wirtualna przymierzalnia 3D.
To właśnie innowacyjne funkcje, bogata oferta i ciekawy kontent sprawiają, że aplikacja stała się dominującym kanałem sprzedaży online w CCC. Jej udział w przychodach w październiku 2022 r. wyniósł 46% i był wyższy od tych generowanych przez stronę www czy e-kioski w sklepach stacjonarnych.
Zmiana zachowań konsumenckich dokonuje się właśnie na naszych oczach. My wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom naszych Klientów. Nie byłoby to możliwe bez niezwykle zaangażowanego i dynamicznego zespołu, który na co dzień rozwija apkę CCC, a także analizy danych. Wspólnie codziennie tworzymy innowacje, dodajemy nowe funkcjonalności – mówi Paweł Pawlak, Head of Mobile App w Grupie CCC – Obecnie skupiamy się na personalizacji – chcemy, aby aplikacja CCC “uczyła się” klienta i podpowiadała mu jak najlepsze, dopasowane do jego stylu i potrzeb produkty. Mamy tutaj dużą przestrzeń do zagospodarowania – w końcu naszą apkę pobrano już ponad 10 milionów razy.
- Sukces aplikacji mobilnej CCC pokazuje jak silny jest nasz cały Omnichannel. Apka jest w jego centrum, bo potrafi połączyć ze sobą światy offline i online. Rosnąca popularność naszej aplikacji to także zasługa całego zespołu sprzedaży detalicznej, z którym zawsze osiągamy pełną synergię i razem idziemy po więcej. To te osoby często uchylają Klientom drzwi do świata online już na etapie rozmowy w sklepie. Warto dodać, że cele dotyczące przychodów z aplikacji mobilnej, które zgodnie z naszą strategią biznesową „GO.25 Omnichannel Platform” mieliśmy zrealizować do 2025 roku, osiągnęliśmy w perspektywie niespełna 12 miesięcy. To jednoznacznie pokazuje wysoką efektywność prowadzonych przez nas działań i dobre wykorzystanie “momentu” zmiany zachowań konsumenckich.
– dodaje Michał Pachnik, Dyrektor E-commerce CCC.