10 mln pobrań i osiągnięcie pozycji głównego kanału sprzedaży cyfrowej – aplikacja CCC idzie po więcej

2022-11-28 | 09:26

Aplikacja mobilna jest już najczęściej wybieranym kanałem sprzedaży online wśród klientów CCC.  W październiku 2022 r. jej udział w przychodach online wyniósł 46% - więcej niż sklepu internetowego czy e-kiosków. Nieustannie rozwijana o nowe funkcjonalności aplikacja cieszy się coraz większą popularnością – do dzisiaj pobrano ją już ponad 10 mln razy.

Aplikacja mobilna CCC to serce modelu omnichannel CCC. To tutaj Klienci znajdują nie tylko szeroką, modową ofertę, inspiracje znanych stylistów, ale także najnowocześniejsze technologie łączące świat online z tym rzeczywistym. Wyszukiwanie obrazem ułatwia znalezienie wymarzonego modelu obuwia – wystarczy zrobić mu zdjęcie. Po skorzystaniu ze skanera stóp esize.me w sklepie, na telefonie można wygodnie sprawdzić rozmiar dowolnej liczby butów i zamówić je bezpośrednio do domu. Co więcej, aplikacja mobilna CCC pozwala na skorzystanie z płatności odroczonych nie tylko online, ale też w salonie – wygenerowany dzięki niej kod, pozwala nam zabrać zakupy do domu i zapłacić za nie później. Co więcej, znajdziemy w niej też takie technologiczne nowości, jak np. wirtualna przymierzalnia 3D.

To właśnie innowacyjne funkcje, bogata oferta i ciekawy kontent sprawiają, że aplikacja stała się dominującym kanałem sprzedaży online w CCC.  Jej udział w przychodach w październiku 2022 r. wyniósł 46% i był wyższy od tych generowanych przez stronę www czy e-kioski w sklepach stacjonarnych.

Zmiana zachowań konsumenckich dokonuje się właśnie na naszych oczach. My wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom naszych Klientów. Nie byłoby to możliwe bez niezwykle zaangażowanego i dynamicznego zespołu, który na co dzień rozwija apkę CCC, a także analizy danych. Wspólnie codziennie tworzymy innowacje, dodajemy nowe funkcjonalności – mówi Paweł Pawlak, Head of Mobile App w Grupie CCC – Obecnie skupiamy się na personalizacji – chcemy, aby aplikacja CCC “uczyła się” klienta i podpowiadała mu jak najlepsze, dopasowane do jego stylu i potrzeb produkty. Mamy tutaj dużą przestrzeń do zagospodarowania – w końcu naszą apkę pobrano już ponad 10 milionów razy.

- Sukces aplikacji mobilnej CCC pokazuje jak silny jest nasz cały Omnichannel. Apka jest w jego centrum, bo potrafi połączyć ze sobą światy offline i online. Rosnąca popularność naszej aplikacji to także zasługa całego zespołu sprzedaży detalicznej, z którym zawsze osiągamy pełną synergię i razem idziemy po więcej. To te osoby często uchylają Klientom  drzwi do świata online już na etapie rozmowy w sklepie. Warto dodać, że  cele dotyczące przychodów z aplikacji mobilnej, które zgodnie z naszą strategią biznesową „GO.25 Omnichannel Platform” mieliśmy zrealizować do 2025 roku, osiągnęliśmy w perspektywie niespełna 12 miesięcy. To jednoznacznie pokazuje wysoką efektywność prowadzonych przez nas działań i dobre wykorzystanie “momentu” zmiany zachowań konsumenckich.

 – dodaje Michał Pachnik, Dyrektor E-commerce CCC.

 

Tagi: Aplikacja mobilna Grupa CCC Michał Pachnik
Oceń artykuł:

Źródło: CCC

10 mln pobrań i osiągnięcie pozycji głównego kanału sprzedaży cyfrowej – aplikacja CCC idzie po więcej

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.