Ekspert ds. sprzedaży i marketingu. Jest wykładowcą na międzynarodowych targach i konferencjach poza Polską (m.in. w Las Vegas, Toronto, Hongkongu, Bombaju, Frankfurcie nad Menem, Lipsku, Walencji, Porto, Kijowie), jak i w kraju (m.in. dla uczestników targów, zagranicznych misji handlowych, branżowych konferencji, forów i kongresów).
Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży, marketingu, retailu i e-commerce, visual merchandisingu, sklepów tymczasowych (pop-up stores), trendów konsumenckich oraz rynków zagranicznych. Jest członkiem jury konkursów w Polsce (m.in. PRCH Retail Awards, Retail Marketing Awards, E-commerce Innovations Awards, Diament Meblarstwa) i za granicą (m.in. Global Innovation Awards w Chicago). Jest przedstawicielem Polski w Radzie Ekspertów światowego konkursu Euroshop Retail Design Award. Jako właściciel i prezes firmy Promedia, od 1998 roku dostarcza handlowi informacji potrzebnych w pracy i prowadzeniu biznesu. Organizuje i prowadzi szkolenia i konferencje (m.in. Retail Marketing Forum, Visual Merchandising Forum, E-commerce Innovations, Pop-up Forum, Fashion Business Congress, Expo Marketing, Fashion Trends, Interior Trends,). Organizuje targi (Interior Design Forum, Home & Food) i konkursy (Retail Marketing Awards, E-commerce Innovations Awards). Jest sponsorem i organizatorem w Europie Środkowo-Wschodniej konkursu Global Innovation Awards. Reprezentuje w Polsce światową agencję trendów Fashion Snoops z Nowego Jorku, jak też globalnego lidera w zarządzaniu kolorem - firmę Pantone. Wydawca i redaktor naczelny czasopism branżowych (Ambiente, Ambiente International, Fashionbusiness.pl, Moda Męska), portalu biznesu mody (www.fashionbusiness.pl) i wyposażenia wnętrz (ambiente.info.pl). Doradza przedsiębiorcom w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu i trendów. Jego firma jest członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych i Polskiej Izby Przemysłu Targowego.