„Radość z życia” każdy definiuje na swój, indywidualny sposób. Dlatego chcąc poznać szczęśliwe chwile swoich klientów, Lidl przygotował konkurs w którym zachęca do dzielenia się ich radosnymi momentami. Zwycięzcy zostaną zaproszeni do udziału w spocie, w ramach kolejnej odsłony kampanii „Więcej na radość z życia”! Konkurs trwa już tylko do 9 sierpnia!
„Radość życia” to dla każdego coś innego - codzienne posiłki w gronie najbliższych, uśmiech dziecka czy pełne przygód podróże i poznawanie świata oraz jego smaków. To także hobby, w które wkładamy całe serce i rozmowy z przyjaciółmi. Chcąc poznać to co, czyni szczęśliwymi swoich klientów – Lidl przygotował konkurs, w którym zachęca ich do dzielenia się swoimi radosnymi chwilami. Zwycięzca wystąpi w spocie, w ramach kolejnej odsłony kampanii Lidla „Więcej na radość z życia” oraz otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 10 tys. zł.
Aby móc opowiedzieć w reklamie Lidla o swoich szczęśliwych momentach, wystarczy zamieścić na kanale You Tube krótkie 60 sekundowe wideo, w którym uczestnik konkursu zaprezentuje, co sprawia mu największą radość w życiu, a następnie wypełnić formularz na stronie www.casting.lidl.pl. Zgłoszenia można wysyłać od 30 lipca do 9 sierpnia 2018 r.
W okresie od 30 lipca 2018 roku do 10 sierpnia 2018 roku do godziny 23:00 internauci będą mieli możliwość oddawania głosów na przesłane wideo. Z 30 najwyżej ocenionych prac, 23 sierpnia Lidl wyłoni głównego zwycięzcę. Dodatkowo Lidl przygotował 5 nagród pocieszenia w postaci koszy z produktami sieci o wartości 300 zł.