25 lutego sieć sklepów Netto wystartowało z nową kampanią lojalnościową skierowaną do miłośników gotowania. W zamian za zakupy, marka proponuje swoim klientom rabat na wysokiej jakości garnki i patelnie renomowanej niemieckiej firmy Thomas by Rosenthal Group.
Nowa kampania Netto potrwa od 25 lutego do 26 maja br. W tym czasie za robione zakupy, klienci sieci otrzymają nawet do 72 proc. rabatu na wybrane akcesoria do gotowania. Każde wydane w Netto 25 zł gwarantuje otrzymanie przy kasie jednej naklejki. Uzbieranie 10 naklejek pozwali uzyskać rabat na produkty do gotowania marki Thomas by Rosenthal Group.
Program lojalnościowy Netto to nie lada gratka dla wszystkich miłośników gotowania. W ramach oferty promocyjnej będą mogli oni nabyć dziewięć rodzajów wysokiej jakości garnków i patelni, dzięki którym gotowanie stanie się jeszcze łatwiejsze i bardziej ekonomiczne. Produkty dostosowane są do wszystkich modeli kuchenek, również indukcyjnych.
Program lojalnościowy to doskonała okazja, by robiąc codzienne zakupy, zyskać więcej korzyści i przyjemnych niespodzianek. Na co dzień staramy się zachęcać konsumentów do gotowania, podsuwając im wiele inspiracji, które zamieszczamy na naszej stronie, gazetce czy na profilach społecznościowych. Mamy nadzieję, że nasz najnowszy program lojalnościowy sprawi, że klienci jeszcze chętniej będą eksperymentować w kuchni, a produkty marki Thomas z pewnością im to ułatwią
- mówi Mariola Skolimowska, PR Manager Netto Polska.
Autorem koncepcji tej kampanii lojalnościowej jest TCC Retail Marketing. - Jak wynika z naszych badań, aż 66% konsumentów chce, żeby ich sieć sklepów dostarczała inspiracji i wspierała ich w codziennych obowiązkach. Akcja sieci Netto jest odpowiedzią na te potrzeby klientów i świetnym przedłużeniem kampanii „TATOwie”. Najwyższej jakości garnki i patelnie będą idealną pomocą do rozwijania pasji do gotowania, budując tym samym pozytywny wizerunek sieci Netto w oczach klientów - tłumaczy Bartłomiej Górzny z TCC Retail Marketing.