Carrefour od 2014 roku realizuje kampanię „Z miłości do Zdrowia”, która ma na celu m.in. zachęcenie klientów, partnerów biznesowych i pracowników sieci do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych. W ramach kampanii w najnowszym katalogu sieci, Carrefour proponuje swoim klientom świeże owoce i warzywa w atrakcyjnych cenach oraz smaczne przepisy na zdrowe przekąski i koktajle. Oferta handlowa ważna jest od 4 do 15 kwietnia.
Carrefour od 2014 roku realizuje kampanię „Z miłości do Zdrowia”, która ma na celu m.in. zachęcenie klientów, partnerów biznesowych i pracowników sieci do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych. W ramach kampanii w najnowszym katalogu sieci, Carrefour proponuje swoim klientom świeże owoce i warzywa w atrakcyjnych cenach oraz smaczne przepisy na zdrowe przekąski i koktajle. Oferta handlowa ważna jest od 4 do 15 kwietnia.
Już w najbliższą środę, 4 kwietnia 2018 r. do wszystkich hiper- i supermarketów Carrefour trafi najnowszy, wyjątkowy katalog. Klienci, poza atrakcyjnymi ofertami cenowymi, będą mogli znaleźć w nim inspiracje na zdrowe i smaczne przekąski oraz koktajle. Wszystkie propozycje powstały ze świeżych produktów w przystępnych cenach. Klienci poznają m.in. przepis na zielony shake, batony z bakaliami oraz pudding z nasionami chia i kiwi. Przygotowane przez dyplomowaną dietetyczkę przepisy stanowić będą zdrową podpowiedź przy komponowaniu codziennego jadłospisu. Warto śledzić kolejne katalogi, w których regularnie pojawiać się będą ciekawe propozycje kulinarne, między innymi na grilla.
– Zdrowe przepisy to kolejny element naszych działań wspierających promocję zdrowego stylu życia i prawidłowego odżywiania wśród naszych klientów. Pragniemy pokazać, że właściwe odżywianie, bogate w wartościowe produkty, nie jest trudne, a Carrefour jest najlepszym miejscem, w którym można znaleźć świeży i zdrowy asortyment w najlepszych cenach – powiedziała Anna Kurnatowska, Dyrektor Działu Handlowego Produktów Świeżych.
Carrefour Polska nie tylko znacząco rozszerza w swoich sklepach ofertę „targu świeżości”, ale także prowadzi kompleksowe działania edukacyjne oraz promuje aktywność fizyczną. W ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia” realizowany jest m.in. od 2015 r. program edukacyjno-badawczy „ABC Zdrowego Żywienia” – opracowany wspólnie z Wydziałem Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW oraz wspierane są duże imprezy biegowe w wybranych miastach w Polsce. Carrefour Polska został także Sponsorem Głównym wyścigu Tour de Pologne w 2017 i 2018 roku.