Sieć Lidl Polska wprowadziła do swojej oferty niezwykłą wodę pochodzącą z odległych zakątków Fidżi. Woda FIJI to jednak nie tylko doskonały smak i jakość. Za marką kryje się Fundacja FIJI Water, która dba o środowisko na wyspie.
Woda FIJI wyróżnia się nie tylko egzotycznym pochodzeniem. Gromadzi się ona w starożytnej artezyjskiej warstwie wodonośnej w głębi ziemi, gdzie jest osłonięta przed czynnikami zewnętrznymi. Swój delikatny i łagodny smak zawdzięcza długiemu i powolnemu przenikaniu tropikalnego deszczu przez skały wulkaniczne. Oprócz walorów smakowych, pomaga w odkwaszaniu organizmu. Dodatkowo zapakowana została w estetyczne, w 100% podlegające recyklingowi butelki PET.
W trosce o społeczeństwo i środowisko
Fiji Water, to nie tylko wyjątkowa woda. Za marką kryje się także przemyślana logistyka i ekonomia. Firma zobowiązuje się do wykorzystywania w pełni nadających się do recyklingu materiałów i maksymalizacji wydajności w swoim łańcuchu dostaw. Powstała również Fundacja FIJI Water, która wraz z Conservation International dba o zalesianie na Viti Levu, czyli największej wyspie Fidżi oraz o ochronę Basenu Sovi. Fundacja gwarantuje również pomoc w przypadku katastrof oraz dba o rozwój społeczny lokalnego społeczeństwa.
Fiji Water była najlepiej sprzedająca się wodą importowaną w USA w 2017 r., podbijając serca nawet najbardziej wybrednych celebrytów takich jak Beyoncé, Rihanna czy Justin Bieber. W ofercie Lidla już jest dostępna w wybranych sklepach od poniedziałku, do wyczerpania zapasów.