Spotkania ze stylistą w salonach Dalia

2019-05-17 | 17:00

Nie jest tajemnicą, że sprzedaż bezpośrednia napędza internetową. I odwrotnie. Marki wykorzystują popularne rozwiązania omnichannel - różnicują ofertę sprzedaży stacjonarnej i on-line, zachęcając klienta do dalszych zakupów. O ile dla samych producentów transfer klientów stacjonarnych do sieci nie stanowi finansowej trudności, o tyle dla galerii handlowych jest już poważnym problemem. Agencja Interaktywna Korporacja Stylu proponuje klientom szereg działań wznawiających zainteresowanie sprzedażą bezpośrednią.

Według prognoz do 2025 roku niemal 50% konsumentów dóbr luksusowych będą stanowili tzw. Millennialsi. Zanim padnie odpowiedź na pytanie, jak skłonić współczesnych odbiorców do tradycyjnej formy zakupów, należy na nowo zdefiniować pojęcie premium w kontekście branży mody. 

Post-premium

Obecnie coraz więcej dawnych wyznaczników luksusu uznajemy za jego przeciwieństwo. Większą uwagę przykładamy natomiast do historii i misji marki, niezagrażającej środowisku produkcji czy łatwości podejmowania decyzji, dzięki bezpłatnym dostawom i zwrotom. Współczesny odbiorca, a w szczególności klient premium, wymaga także spersonalizowania komunikatu i fachowego doradztwa. Popularnym botom, mającym zapewnić całodobowe doradztwo daleko jeszcze do perfekcji. Internet, a właściwie użytkownicy, pamiętają wpadkę Microsoftu – twórcy wirtualnego bytu, 19-letniej Tay, która pozostawiona bez kontroli, w mgnieniu oka stała się rasistką, szowinistką i fanką Adolfa Hitlera. Podobne wpadki zaliczają także niektóre aplikacje, które rozpoznają np. obozy koncentracyjne jako obiekty sportowe. Dlatego prace nad doskonaleniem sztucznej inteligencji wciąż trwają, a póki narzędzie nie będzie bardziej przewidywalne w swoich działaniach i korzystniejsze cenowo, czynnik ludzki w doradztwie wygrywa.

Eventy VIP dla marek premium

Fachowe doradztwo i spersonalizowaną ofertę gwarantuje sprzedaż bezpośrednia. Agencja Interaktywna Korporacja Stylu proponuje markom i galeriom handlowym wachlarz działań, zwiększających zainteresowanie wizytą w konkretnych salonach. Przykładem są opracowane dla galerii handlowych spotkania dla marek premium, podczas których klienci mogą skorzystać z profesjonalnego doradztwa znanych stylistek, brafitterek oraz skorzystać z obowiązujących w tym czasie rabatów.

Kolejnym sposobem zainteresowania klientów wizytą w salonach - opracowanym na potrzeby sieci dystrybucji - jest włączenie do sprzedaży limitowanych kolekcji innych marek premium oraz objęcie rabatem zakupu produktów obu firm. Takie połączenie sił możemy zaobserwować u jednego z klientów agencji, polskiego producenta bielizny Dalia Lingerie, który z okazji Dnia Matki włącza do sprzedaży limitowaną serię dla przyszłych mam mimilulu, oferując rabat przy zakupie niszowego produktu oraz biustonosza do karmienia Dalia.

Do promocji eventów premium agencja wykorzystuje zasięgi współpracujących przy akcji stylistów i influencerów w ich kanałach social media, co w znacznym stopniu odciąża budżet marki przeznaczony na reklamę.

Tagi: Dalia
Oceń artykuł:

Źródło: Dalia

Spotkania ze stylistą w salonach Dalia

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.