Tańsze bilety, zestawy barowe i gadżety filmowe w promocyjnych cenach, a do tego program lojalnościowy – 6 lutego Multikino wprowadza kartę Rodzina do Kina, dzięki której wyjście do kina w rodzinnym gronie stanie się jeszcze bardziej atrakcyjne i opłacalne. To jedyna taka oferta kinowa w Polsce dedykowana rodzinom. Partnerem akcji została firma Wedel.
Kampania karty Rodzina do Kina została przygotowana w wyjątkowej oprawie graficznej. Promują ją 3 postacie: Volta (odważna uczennica szkoły kaskaderów), Lens (początkujący operator filmowy) i Maestro (podstępny reżyser). Wizerunek bohaterów pojawi się w całej komunikacji - od kampanii po gadżety reklamowe.
Wprowadzeniu karty Rodzina do Kina towarzyszyć będzie szeroka kampania w mediach ogólnopolskich: radiu (m.in. Radio Zet), telewizji (m.in. TVN oraz wybrane stacje TV dziecięce), prasie (m.in. Newsweek, Gazeta Wyborcza „Co jest Grane”, Party, Viva), Internecie (m.in. Filmweb, Onet), oraz działania na rynkach lokalnych. Promocja zostanie wsparta współpracą z blogerami i youtuberami, zajmującymi się tematyką parentingową. Reklamy Rodzina do Kina pojawią się także we wszystkich kinach sieci Multikino (on- i offscreen) oraz mediach społecznościowych Multikina.
Partnerem karty Rodzina do Kina jest firma Wedel.