Szwedzka sieć restauracji, MAX Premium Burgers, zwyciężyła w kolejnym teście smaku przeprowadzonym przez niezależną agencję badawczą Kantar Polska. Czekoladowy Shake Premium z MAX-a został wybrany przez aż połowę respondentów! Co pozwoliło pokonać konkurencję?
Celem badania typu ślepy test smaku* było wybranie najlepszego shake’a o smaku czekoladowym spośród propozycji popularnych restauracji typu fast food. Respondentom w neutralnych warunkach serwowane były 3 shake’i w losowej kolejności, następnie proszono ich o wskazanie najlepszego produktu i uzasadnienie swojego wyboru. Wyniki pokazały, że aż 50% badanych wybrało Shake’a Premium z MAX Premium Burgers. Shake o smaku czekoladowym sieci McDonald ’s i Shake Deluxe Czekolada z KFC, zdobyły kolejno po 25% głosów.
Co czyni Shake’a MAX-a wyjątkowym?
Respondenci biorący udział w teście smaku, wybierając shake’a z MAX-a, podkreślali jego wyjątkowy, mocno czekoladowy smak, który zawdzięcza zawartości prawdziwych kawałków czekolady, ale również dodatek bitej śmietany i bezkonkurencyjną kremową konsystencję
– mówi Kuba Antoszewski, PR Manager Kantar Polska.
MAX Premium Burgers oprócz czekoladowego Shake’a, ma w swojej ofercie jeszcze trzy inne smaki: waniliowy z prawdziwą wanilią, truskawkowy z kawałkami truskawek oraz o smaku karmelowego espresso z kawą espresso i sosem karmelowym. Wszystkie warianty są robione ręcznie i serwowane w restauracji przez cały dzień, również rano w czasie oferty śniadaniowej. Shake’i Premium dostępne są także w mniejszych rozmiarach, idealnych dla najmłodszych.
Warto zaznaczyć, że to nie jest pierwsze zwycięstwo MAX-a. W grudniu 2017 roku, razem ze swoim flagowym burgerem Frisco wygrał ślepy test smaku uzyskując 59% głosów, pokonując tym samym burgera Big Mac z McDonald ’s i burgera Whopper z Burger King.
*Badanie metodą blind test zrealizowane zostało w maju 2019 r. we Wrocławiu na próbie 150 konsumentów.