Polska marka kosmetyczna BodyBoom poszerza swój kanał sprzedaży tradycyjnej. Od lutego na półkach aptek-drogerii Super-Pharm można znaleźć 6 wariantów peelingu kawowego, stanowiącego flagowy produkt tej marki. Produkt oferowany jest w nowym 100 g opakowaniu.
Partnerstwo z siecią Super-Pharm to dla nas duży krok na drodze do rozszerzenia naszej dystrybucji w tradycyjnych kanałach sprzedaży. Początkowo nasze kosmetyki sprzedawane były jedynie online, jednak wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, z których część preferuje tradycyjny model sprzedaży, systematycznie powiększamy sieć dystrybucji offline. Współpraca z Super-Pharm znacznie zwiększy dostęp do naszych produktów dla tej grupy odbiorców
– mówi Iwona Czopek, Marketing & E-commerce Manager Xrocket Sp. z o.o.
Klientki sieci Super-Pharm mogą wybierać spośród 6 wariantów peelingów kawowych BodyBoom, oferowanych w nowym 100 gramowym opakowaniu. Swoje miejsce na półkach znajdą: ”Active Charcoal” Magiczny Węgiel - pierwszy na polskim rynku wariant peelingu kawowego z aktywnym węglem, Energetyczny Grejpfrut, Boskie Mango, Zmysłowa Truskawka, Imprezowy Kokos oraz Beztroski Banan.
BodyBoom to powstała w 2015 roku polska marka kosmetyczna, która szybko stała się nr 1 wśród peelingów kawowych w Polsce, zyskując jednocześnie liczne grono lojalnych klientek poza granicami kraju. Aktualnie produkty BodyBoom można kupić stacjonarnie w kilkuset drogeriach na terenie całej Polski, a od lutego 2018 – również w 69 aptekach-drogeriach Super-Pharm.