We wspólnym projekcie Mango wzięli udział Adrien Brody, Amber Valletta, Carolyn Murphy oraz Adwoa Aboah, razem z rodziną Sorrentiego oraz przyjaciółmi marki.
Barcelona, 4 września 2018 – nowa kampania Mango na sezon jesień/zima 2018 odzwierciedla osobistą wizję fotografa Mario Sorrentiego, który uchwycił w niej intymne momenty z życia rodzinnego wybranych modeli. Jego projekt skupia się na mocnych więziach i intymnych relacjach, jakimi Sorrenti związany jest z samą marką Mango oraz z zespołem biorącym udział w kampanii.
W projekt zostały zaangażowane dzieci Mario Sorrentiego oraz jego siostra Vanina wraz z córkami i mężem. Adrien Brody, ambasador męskiej linii Mango, pozuje do zdjęć w towarzystwie ukochanego psa, jednocześnie ukazując swoją pasję do zwierząt. Aktywistka i modelka, Adwoa Aboah, występuje razem z siostrą Kesewą i kuzynką Alewyą, tym samym mocno zaznaczając rodzinną symbolikę kampanii.
W najnowszej sesji zdjęciowej nie mogło również zabraknąć znanych modelek, a prywatnie bliskich przyjaciółek - Amber Valletty i Carolyn Murphy. Do obsady dołączyła też legenda skateboardingu Steve Olson wraz z synem Alexem, artystka Langley Fox oraz cenieni styliści Zoe Bedeaux i Helena Tejedor. Dobór tak niezwykłych postaci idealnie obrazuje różnorodność jako refleksję na temat społeczeństwa, w którym żyjemy.
Na przewodni soundtrack kampanii wybrano alternatywny utwór „Movin’ on up” legendarnego zespołu Primal Scream.
Nowa kolekcja Mango na sezon AW2018 obrazuje wyraźną zmianę w projektowaniu odzieży – ewolucję we współczesnej estetyce, przejawiającą się wysokiej jakości materiałami i bardziej elastycznym podejściem do ustalonych norm. Tej jesieni w ofercie Mango znajdziemy m.in. inspirowane latami 70. zwierzęce printy, eklektyczną gamę kolorów w niecodziennych odcieniach, przeważających zwłaszcza w grubo plecionej dzianinie oraz w bluzkach z okrągłym dekoltem. Wraz z nowym sezonem ewoluował też denim – stał się bardziej wyrafinowany i bogaty w ciekawe detale.
Inspiracja latami 70. widoczna jest także w męskiej kolekcji, w której dominuje kolor ochry na odzieży wierzchniej. W nowym sezonie kluczowym materiałem będzie sztruks, a na dwustronnych kurtkach i płaszczach przeważać będzie skóra, sprawdzająca się zarówno w bardziej eleganckich jak i casualowych stylizacjach. Grubo pleciona dzianina z detalami w postaci cętek, plecionek oraz drobnych, eleganckich kamieni to absolutny hit kolekcji. Staje się jeszcze ciekawsza dzięki dobranej jesiennej palecie kolorów, zawierającej gamę odcieni szarości i brązu. Wśród dostępnych męskich akcesoriów znajdziemy m.in. wełniane krawaty i szaliki, a także dodatki z dzianiny w eleganckim i znanym wzorze Paisley.