Spotkanie ze stylistami, blogerami i redaktorami modowymi odbyło się pod hasłem "Warszawa". Inspiracją byłą sesja zdjęciowa do międzynarodowej kampanii, która po raz pierwszy w historii marki, miała miejsce w stolicy Polski.
Jest to jedna z niespodzianek, jakie Orsay przygotował na jesień w związku ze swoim 20-leciem właśnie w Polsce. W ramach atrakcji, na gości czekały wyjątkowe upominki nawiązujące do stolicy, np. Las Kabacki zamknięty w słoiku oraz lot balonem z widokiem na Warszawę. Kolekcja spotkała się z ciepłym przyjęciem zarówno zaproszonych gwiazd, jak i stylistów. Tej jesieni w Orsay będzie królował styl retro w rockowej aranżacji, kwieciste printy, rozkloszowane rękawy, futra, aksamit oraz zdobienia haftem i kamieniami. W końcu moda na luksus w stylu vintage nigdy nie przemija.
Orsay zaprezentował również nową markę kosmetyków kolorowych L’OR DE SAY BEAUTY, która jest już dostępna w wybranych salonach.