Takich premier nie widzi się często. Na przełomie stycznia i lutego w Miami odbyła się światowa premiera Levi’s® XX Chino, na którą z całej Europy zaproszono 6 influencerów, w tym Jakoba Kosela i Nikodema Rozbickiego! W specjalnej strefie Levi’s ® Haus Miami goście mieli możliwość skorzystania z nieograniczonych opcji customizacji, m.in. innowacyjnej metody laserowego wypalania denimu – Future Finish. Zwieńczeniem wizyty w tym wyjątkowym miejscu był koncert globalnej gwiazdy, bohatera kampanii Levi’s ® XX Chino – Khalida.
Żyjemy w erze streetwearu. Tenisówki, dżinsy, polówki, luźne kurtki ortalionowe – nigdy wcześniej garderoba przeciętnego faceta w średnim wieku nie wyglądała tak dobrze. Trend, który opiera się na ubraniach wyglądających, jak pożyczone od taty, zyskał sławę jako Dadleisure. Nie zapominajmy o jednej z głównych cech charakterystycznych dla tego sposobu ubierania – prostych spodni typu chino. Na wiosnę/lato 2020, Levi’s® wprowadza nową, niedżinsową linię dla mężczyzn: Levi’s® XX Chino.
Twoja ulubiona marka dżinsowa tworzy teraz Twoje ulubione spodnie typu chino. Autentyczny, nonszalancki klimat naszych nowych chinosów został zainspirowany przez to, kim jesteśmy jako kultowa marka, będąca w centrum wydarzeń kulturowych. Chinosy dają Ci komfort i styl, szczególnie kiedy są noszone z Twoim ulubionymi trampkami
- mówi Janine Chilton-Faust, Global VP of Men’sDesign at Levi’s Strauss & Co.
Levi’s® nawiązał współpracę z Khalidem, ponieważ jego młodzieńcze i nieprzejednane podejście zarówno do jego muzyki, jak i stylu idealnie współgra z wizerunkiem Levi’s® XX Chino. Kampania została zrealizowana przez bliskiego przyjaciela Khaleda, żyjącego w Los Angeles fotografa Ro.Lexx. Wykorzystanie soczystych barw i luźnych postaw pozwala poczuć energię i charyzmę 21-letniego piosenkarza i kompozytora.
Jesteśmy zachwyceni współpracą z Khalidem przy premierze Levi’s® XX Chino. Ucieleśnia ducha marki Levi’s® - jego autentyczności, wyjątkowy styl i optymizm – to w jaki sposób Khalid wykorzystuje swój głos, daleko wykracza poza sferę muzyczną i zawsze jest związanego z jego przekonaniami
- mówi Jennifer Sey, Chief Marketing Officer Global Brands, Levi Strauss & Co.
Na żywo występ Khalida i premierę modelu Chino w Miami podziwiali Jakob Kosel i Nikodem Rozbicki, którzy pojawili się w Levi’s ® Haus Miami, jako nieliczni reprezentanci z Europy zaproszeni na to wydarzenia. Chłopaki mieli do dyspozycji najnowsze technologiczne metody personalizacji dostępne w dwunastu dwupiętrowych kontenerach w unikatowym koncepcie, jakim jest tymczasowy Levi’s® Haus Miami.
Dostępne w modelach Standard Taper, Slim Taper i Straight Cropped, Levi’s® XX Chino to odmłodzona wersja klasyku, z bardziej elastycznym, nowoczesnym dopasowaniem dla dodatkowego komfortu. Dostępne są dwa różne materiały – Soft Strech i Wonderknit – dla tych, którzy poszukują rożnego stopnia rozciągliwości. Nowe tkaniny to doskonały sposób, żeby bazować na trendzie niezobowiązujących spodni, które oferują trochę więcej komfortu i tyle samo stylu, co para klasycznych dżinsów od Levi’s®.
Gama kolorów wychodzi znacznie poza standardowe khaki – sięga on letnich pasteli po ciemnografitowy odcień. Ale jeśli
khaki to ciągle Twój hit, możesz wybrać spośród wielu jego odsłon. Największa zaletą dużego wyboru kolorów jest fakt, że można stworzyć różnorodne, ciekawe stylizacje, opierając się wciąż na ulubionym modelu. Dla mężczyzn szukających czegoś bardziej modowego, Straight Cropped Levi’s® XX Chino ma zagniecenia w przedniej, centralnej części nogawki, co dodaje mu ulicznej nonszalancji.