House Denim Days AW19, to nostalgiczny powrót do estetyki lat ’90, gdzie jeans przyjmował najróżniejsze kształty. Damskie fasony, takie jak podkreślający talię high waist, luźne mom’s i cullote, a także flare, to hity tego sezonu. Ważnym elementem kolekcji są kurtki, a do najbardziej charakterystycznych należą oversize’owe katany z jasnego, poprzecieranego denimu oraz te z dużą ilością kieszeni, co jest jednym z ważniejszych jesiennych trendów. Na szczególną uwagę zasługuje kurtka dla niej z ozdobnymi guzikami na plecach, nawiązującymi do trendu na kreatywne przerabianie starych ubrań na nowe. W ofercie znajdują się także „najtisowe” ogrodniczki, przeżywające drugą modową młodość oraz ołówkowe spódnice.
Wśród propozycji dla niego znalazły się spodnie o modnych krojach retro - carrot i straight oraz dopasowane skinny i slim. Nie mogło oczywiście zabraknąć ocieplanych katan z podszewką z futerka oraz ich cieńszych wersji. Wśród stylizacji dominuje minimalizm, ale również monochromatyczne total looki. Kolorystyka damskiej i męskiej kolekcji w House, to przede wszystkim dobrze znane wszystkim odcienie niebieskiego. Oprócz nich dostępny jest szeroki wybór czarnego jeansu, a nowością są beże i kremy.
W trosce o środowisko do oferty zostały wprowadzone jeansy z bawełny, pochodzącej z ekologicznych upraw oraz modele stworzone z przetworzonego denimu, co z kolei wpływa na zmniejszenie ilości chemikaliów i odpadów oraz zużycia energii. Produkty te oznaczone zostały specjalnymi grafikami #EcoLogic.
Ekologiczny charakter Denim Days AW19 promuje sesja zdjęciowa podkreślająca bliskość – nie tylko między ludźmi, ale także pomiędzy człowiekiem i naturą. Modele w otoczeniu papieru i roślin prezentują minimalistyczne stylizacje przygotowane przez Janka Kryszczaka. Za obiektywem po raz kolejny stanął Bartek Wieczorek, którego fotografie wydobywają sensualność denimu. Dodatkowo wyjątkowe „jeansowe” animacje stworzyła Ania Augustynowicz.