#Pocociteciuchy, czyli *ŻEBY ubrania zawsze były na pierwszym planie

2018-03-12 | 09:00

Najnowsza kolekcja na wiosnę-lato 2018 oraz towarzysząca jej kampania pokazują, że poczucie humoru i dystans połączone z swobodą i radością to elementy, które wyróżniają House w modowym świecie. Działania marki, skierowane do młodych ludzi, którzy lubią wyglądać modnie i cenią inteligentny dowcip, podobnie jak w poprzednich realizacjach stawiają na chwytliwe hasło i mocny insight. Tym razem wszystkie światła zwrócone są, dosłownie i z przymrużeniem oka, na ubrania, bo to przecież wokół nich kręci się całe nasze życie. 

Kolekcja House SS18 to mieszanka najświeższych trendów i must-have'ów w niezobowiązującym wydaniu. Kobiecy outfit w sezonie wiosenno-letnim łączy miejski, trochę streetowy look, najmodniejsze shapy zapożyczone z lat 90’ i kolorowy, raveowy klimat prosto z letnich festiwali muzycznych. W kolekcji znajdziemy m.in. dziewczęce sukienki – zapowiedź nadchodzącej linii Celebration – kobiecy garnitur i odjechane denimowe ubrania w klasycznych błękitach, pastelach i odcieniu offwhite- katany, kamizelki z przetarciami, spódnice z dziurami i wakacyjne szorty z owocowymi haftami. Wyrazista linia Sportleisure, czyli połączenie wzorów high fashion ze stylówkami z najlepszych klubów fitness, jest odpowiedzią na trendy z modowych stolic świata. Mocnym akcentem kobiecej kolekcji są printy. Alloverowe motywy floral pokryły koszulowe sukienki, a tropikalne wzory na parkach i kurtkach przeciwdeszczowych są modowym hitem tej wiosny. Styliści House radzą, by wzory były głównym punktem zestawów - dla odważnych w wersji total, łącząc różnorodne paterny ze sobą oraz dla bardziej zachowawczych, gdy jeden “wzorowy” element stylizacji wychodzi na pierwszy plan. Modne są grochy, paski, ogromne róże i delikatne roślinne akcenty.

Dla mężczyzn House przygotował swobodny sportowy look, ale w nowoczesnej, miejskiej odsłonie. Niezobowiązujące koszulki z zabawnymi nadrukami połączone z kolorowymi szortami to baza, na której modny chłopak zbuduje stylizację zarówno do miasta, na imprezę, jak i na wakacyjny festiwal. Ważnym elementem w męskiej szafie jest jeans, ale w odświeżonej, lekkiej wersji - koszule z przewiewnego denimu i wygodne szorty to podstawy wiosennych outfitów. Na uwagę zasługuje też linia Worldhood - trend inspirowany wolnością, podróżami, energią płynącą z najbardziej egzotycznych zakątków świata. Bluzy i t-shirty z orientalnymi grafikami to idealna propozycja dla wakacyjnych podróżników.

Kolekcji SS18 towarzyszy kampania komunikująca się przewrotnym hasłem #pocociteciuchy? W jej skład weszły zdjęcia i film oparte na idei ubrań jako najbliższych towarzyszy ludzkiej codzienności, elementów, które są obecne w życiu każdego człowieka. 45 sekundowy spot bazuje na zabawnym koncepcie, w którym narrator przechodzi do świata przedstawionego i prowadzi żartobliwy dialog z bohaterami filmu, przewrotnie komentując ich zmagania z codziennością, aby znaleźć odpowiedź na pytanie #pocociteciuchy. Za koncepcję kampanii oraz realizację spotu kampanijnego spotu House odpowiada duet Krzysztof Kosz i Kuba Bujas, na stałe związani z agencją LAF oraz operator Kamil Płocki.

Obok filmu, kampanię komunikuje 15 zdjęć autorstwa Bartka Wieczorka, fotografa roku Elle 2017. Każde zdjęcie jest inna wariacją - odpowiedzią na kampanijne pytanie i zawiera inne hasło zaczynające się od słowa *ŻEBY. Odpowiedzi, spójne zarówno z filmem, jak z wieloznacznym wyobrażeniem na zdjęciu, są świetną zabawą formą, żartobliwym potraktowaniem koncepcji, grą znaczeń i nowatorskim podejściem do mody, którą możemy się bawić i traktować niedosłownie.

Kampania SS18, podobnie jak poprzednie realizacje marki House, jest wielowymiarowa i uniwersalna. Jej dużym atutem jest połączenie digitalu i świata offline’owego poprzez współpracę z influencerami i konkurs dostępny na stronie housebrand.com. By wziąć udział w konkursie należy wgrać na stronę zdjęcie, które będzie kreatywną odpowiedzią na kampanijne hasło #pocociteciuchy? oraz dokończeniem zdania: żeby… (żeby zawsze bawić się modą).

Tagi: House Odzież damska Odzież męska
Oceń artykuł:

Źródło: House

#Pocociteciuchy, czyli *ŻEBY ubrania zawsze były na pierwszym planie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.