W tegorocznej kampanii KappAhl koncentruje się na całej rodzinie. Jest to kampania podkreślająca naszą różnorodność, a jednocześnie istotę czerpania radości w każdym momencie naszego życia. Nie ważne jacy jesteśmy, ważne abyśmy byli szczęśliwi i spełniali swoje marzenia. I tego przykładem jest Ellie Goldstein, modelka biorąca udział w kampanii KappAhl.
Kampania pod hasłem Embrace Every Moment przedstawia historię rodzinnych spotkań latem. Przywodzi nam na myśl wszystkie piękne momenty, które spędzamy wspólnie w rodzinnym gronie i które chcemy zapamiętać na resztę życia.
Department marketingu KappAhl tworząc kampanię Embrace Every Moment postawił sobie jeden, nadrzędny cel: pokazać, jak powinniśmy celebrować różnorodność w życiu codziennym. Zarówno film kampanijny jak i zdjęcia zostały przygotowane przez zespół kreatywny KappAhl tak, aby oddać emocje towarzyszące nam na co dzień.
W kampania uczestniczy między innymi Ellie Goldstein, dziewczyna, która marzyła o tym, aby zostać modelką i która swoje marzenie spełniła. Dzisiaj Ellie z dumą mówi o zrealizowanych kampaniach dla Gucci, okładkach Vouge, Allure, Elle i wielu innych. Ellie jest bardzo ciepłą i zabawną dziewczyną, pełną energii i bardzo przebojową dlatego jesteśmy bardzo szczęśliwi, że zgodziła się wziąć udział w naszej najnowszej kampanii.
O kolekcji:
Całość kolekcji utrzymana jest w kolorystyce pastelowej żółci, niebieskiego i bieli. To wszystko w połączeniu z kwiatowymi wzorami i przepiękną kratką tworzy kolekcję idealna na każdy letni dzień.
Kolekcja składa się z sukienek dla Pań i dziewczynek, topów, spodni i spódnic. Każdy członek rodziny z pewnością stworzy z niej kompletną, letnią stylizację. Produkty z kolekcji Embrace Every Moment dostępne są na kappahl.com i we wszystkich sklepach stacjonarnych KappAhl w Polsce, Szwecji, Norwegii i Finlandii.