Patrizia Aryton w najnowszej kolekcji przemyca niebanalną klasykę pod szyldem nowoczesnego krawiectwa, oddając hołd zmysłowej kobiecości. Jesienne propozycje rodzimej marki to najlepszej jakości tkaniny, czyste cięcia i luksusowy minimalizm. Kolorystyka kolekcji jesień-zima 2017/18 to element synchronizacji ze złotą polską jesienią, a jednocześnie doskonała kontra dla jesiennej słoty. Linia tworzy imponującą pastelową gradację szyku i elegancji - od piaskowych beży i camelowych brązów, poprzez szlachetny błękit i głęboki burgund.
Patrizia Aryton to polska marka rodzinna, która do 2015 roku funkcjonowała pod nazwą ARYTON. W 26. rocznicę założenia firmy przeszła lifting wizualnej komunikacji, a Patrizia Aryton stała się oficjalną nazwą marki.
Nowy wizerunek marki tworzy Patrycja Cierocka, Dyrektor Kreatywna. Pod jej bacznym okiem powstają kolekcje w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki.
Każdy model od pierwszej kreski projektanta, poprzez konstrukcję, dobór tkaniny oraz profesjonalne szycie jest starannie wykonany według najwyższych standardów jakości potwierdzonych certyfikatem ISO 9001:2008 z wykorzystaniem jednej z najbardziej nowoczesnych linii produkcyjnych w Polsce.