Millie Bobby Brown, aktorka i aktywistka, została twarzą pierwszej oficjalnej globalnej kampanii nowej kolekcji biżuterii Pandora, która celebruje wyrażanie siebie i skierowana jest do młodych, pewnych siebie kobiet.
Dwukrotnie nominowana do nagrody Emmy i najmłodsza w historii Ambasadorka Dobrej Woli UNICEF, Brown podpisał dwuletni kontrakt z Pandorą na promocję kolekcji.
Czuję się zaszczycona współpracą z marką. Uwielbiam Pandorę, ponieważ poprzez tę biżuterię możemy opowiedzieć własne historie, a każdy pojedynczy element może symbolizować naszą indywidualność
- powiedziała Millie Bobby Brown.
Sesja kampanijna, zrealizowana przez uznanego fotografa mody Cass'a Birda, przedstawia swobodne i naturalne zdjęcia Brown wykonane w jej rodzinnym mieście Atlanta w stanie Georgia oraz w jej osobiście wyselekcjonowanej biżuterii z nowej kolekcji.
Poza zdjęciami przygotowano krótki spot z udziałem Brown, podkreślający jej osobisty stosunek do wybranych produktów.
Millie Bobby Brown jest idealnym ambasadorem nowej odsłony biżuterii Pandora, która umożliwia młodym kobietom wyrażanie siebie. Jest nie tylko utalentowaną aktorką lecz swoistym głosem swojego pokolenia. Reprezentuje młodzieńcze i indywidualne podejście do biżuterii, które doskonale uzupełnia wizję i kreatywność Pandory
- mówi z uznaniem dla silnego wpływu Millie na współczesną popkulturę Stephen Fairchild, Dyrektor Kreatywny marki Pandora.
Millie Bobby Brown zyskała popularność dzięki roli Eleven w serialu Netflix „Stranger Things”, a na wielkim ekranie zadebiutowała w 2019 roku w filmie „Godzilla: King of the Monsters”. Brown jest najmłodszą osobą, która znalazła się na liście 100 najbardziej wpływowych ludzi na świecie magazynu Time.
Premiera nowej kolekcji biżuterii zaplanowana jest na październik.