Wieczorem, 6 czerwca w Drukarni Praskiej w Warszawie odbył się pokaz najnowszej kolekcji – Latina by Qπш Robert Kupisz na sezon Lato 2019. Pokazowe stylizacje uzupełniły po raz kolejny, stworzone specjalnie przez markę Gatta, sportowe podkolanówki, stanowiące jeden z najmocniejszych trendów sezonu.
W damskiej części kolekcji oprócz sukienek zdobionych falbanami, cekinowych topów, czy jeansowych szortów, nie zabrakło elementów zupełnie różnych stylistycznie, takich, jak kurtki we wzór moro, ortalionowe spodnie i bluzy z kapturem czy skórzane marynarki z poszerzonymi ramionami. Kobieta Kupisza swoim strojem podkreśla swój seksapil, ale też drapieżność, siłę i odwagę. Obok niej stoi mocny, mroczny facet, ubrany w skórzane spodnie i marynarkę lub wojskowe spodnie i kurtkę we wzór moro. Czasami nosi dres lub cekinowy garnitur.
Na wybiegu po raz kolejny zobaczyć można było sportowe, czarne i białe podkolanówki z logotypem Qπш, zaprojektowane przez Roberta Kupisza i wyprodukowane specjalnie dla niego przez markę Gatta. To już kolejna współpraca tych dwóch topowych marek, jednak w tym sezonie, kiedy sportowe skarpetki są prawdziwym hitem pokazów i mody ulicznej, skarpetki Qπш by Gatta stały się najbardziej pożądanym dodatkiem.
Gatta od lat wspiera czołowych polskich projektantów m.in. Roberta Kupisza. Taka współpraca to doskonała okazja aby połączyć 25 lat wiedzy i doświadczenia Gatty z pomysłami projektantów. Efektem wspólnych działań są zawsze nowatorskie i niebanalne projekty, które stają się prawdziwymi hitami pokazów
– mówi Małgorzata Barton, Brand Manager marki Gatta.