Monnari już blisko 20 lat zwraca uwagę Polek eleganckimi wzorami i dbałością o detal. W sezonie jesień-zima 2017 zespół projektowy marki zabiera klientki w północnoeuropejską podróż i stawia na ponadczasowe kroje odszyte z miękkich, utulających tkanin. To one są odzwierciedleniem filozofii hygge, która w tłumaczeniu z duńskiego oznacz przytulność, przyjemność i szczęście.
Moda krajów skandynawskich oraz Wysp Brytyjskich była inspiracją do stworzenia projektów, które łączą elegancję z wygodą, a tradycję z nowoczesnością nie tracąc przy tym tego, co dla Monnari tak charakterystyczne – kobiecości
– mówi Żaneta Sagrini, Główna Projektantka kolekcji.
Fundament kolekcji tworzą wełniane płaszcze, kobiece sukienki i ponadczasowe torebki. Miłośniczki luźnych stylizacji polubią oversizowe swetry, dzianinowe bluzki i jeansowe spodnie. Paleta barw, którą odnaleźć można w projektach to beże, szarości i czerń przełamane odcieniami musztardowymi, czerwonymi, pudrowym różem i turkusem.
Mocna strona kolekcji są torby i buty. „Must have” stanowią wykonane z naturalnej skóry klasyczne sztyblety, wysokie kozaki oraz szpilki na drewnianym słupku.
Biznesowa propozycja Monnari ma tym razem dwie twarze. Z jednej strony otulające fasony w stonowanych barwach, wykonane z oryginalnych w strukturze tkanin. Z drugie nuta awangardy – żywicowane tkaniny, zamsz i efekt ombre.
Marka nie zapomina o eleganckich wyjściach. Dla kobiet szykujących się na wielki wieczór przygotowała projekt specjalny – pierwszy od wielu sezonów model sukni maxi w głębokim kolorze indygo. Na rodzinne przyjęcia proponuje koronkowe sukienki, eleganckie klasyczne płaszcze i subtelna biżuterię.
Sesja odbyła się na Islandii. Twarzą kampanii została Magdalena Fabiańska – mieszkająca i pracująca w Mediolanie polska topmodelka.