W tym sezonie Levi’s® wprowadza kolejną, limitowaną kolekcję PRIDE. Tym razem całość inspirowana jest hasłem „Fight Stigma” – przesłaniem, które od dziesięcioleci rozbrzmiewa na całym globie i idealnie odzwierciedla ponadczasowe wartości Levi Strauss & Co. oraz zaangażowanie marki w walkę o ochronę praw środowisk LGBTQ.
W kampanii, której inspirację stanowi jedność i walka o to, co słuszne, Levi's® sięga wstecz do czasów, gdzie wszystko miało swój początek. Pomimo, że wirus HIV/AIDS znany był już od ponad stulecia, dyskryminacja i piętnowanie młodych członków społeczności LGBTQ miało swój początek w latach osiemdziesiątych. Pomimo prawa, które nakazuje równość wszystkich obywateli, osoby ze środowisk homoseksualnych narażone zostały na ataki dyskryminacji. Marka Levi's® w odpowiedzi na sytuację, od samego początku postawiła na edukację i ochronę rodzin osób ze środowisk LGBTQ.
- Walka z dyskryminacją na każdym poziomie jest ważna. Uważamy, że naszym obowiązkiem jest stawianie czoła problemom naszych czasów – mówi Grant Barth, dyrektor sprzedaży. - Levi's® nigdy nie bał się wyrażać swojej opinii: czyniąc dobre rzeczy, walcząc o wartości i dając każdemu prawo głosu – dodaje.
W 1982 roku prezes Bob Haas zainteresowanym pracownikom Levi's®, przekazał informacyjne broszury edukacyjne. W tym samym roku fundacja Levi Straussa stała się pierwszą firmą, która wsparła finasowanie pierwszej na świecie kliniki AIDS. Do 1987 roku firma LS & Co. przyczyniła się do dodania AZT (leku stosowanego w leczeniu zakażeń HIV) do planu ochrony zdrowia. W 1988 roku f pracownicy LS & Co. dodali swój panel do projektu AIDS Memorial Quilt, jako hołd dla swoich kolegów i przyjaciół, których dotknął wirus. LS&Co. i Fundacja Levi Straussa przekazała także ponad 70 milionów dolarów w formie dotacji na organizacje zajmujące się HIV / AIDS w ponad 40 krajach.